Afsluttet med hcg 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2016

VN

Hej til jer allesammen! 

Jeg fik desværre en bio/sa d. 30 januar, og mit hcg var 5500, 4 dage efter var det 618 og igår 80. Fik først ny tid til blodprøver igen om en uge, men nu skriver min læge at de er tilfredse og afslutter mig.. Men jeg tænker, mit tal er jo stadig 80?! Det var min første graviditet. Jeg bløder ikke mere, og vi er gået igang med ubesyttet sex igen, og håber på at der snart er en ny bebs som bliver siddende. 

Men jeg er lidt i vildrede, når mit hcg stadig er på 80 kan jeg selvfølgelig ikke blive gravid. Men burde de ikke følge mig og se om det falder yderligere?  

Hvad tænker i? Og hvor hurtigt blev i gravide? Jeg havde noget der kunne minde om ægløsningsmerter iforgårs, men det burde vel ikke være det? Jeg er så forvirret, ked af det og vil egentlig bare gerne hurtigt igang igen!

kæmpe kram herfra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville aldrig godtage at blive afsluttet før bp siger hcg under 5 som er lig med 0.

Anmeld Citér

10. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Enig med ovenstående. Jeg har desværre været igennem 4 aborter. Hver gang har det været fast procedure, at jeg først slap "ud af deres system" når HCG < 5.

Anmeld Citér

10. februar 2016

VN

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg ville aldrig godtage at blive afsluttet før bp siger hcg under 5 som er lig med 0.

Godt så er det ikke bare mig!  Har skrevet til lægen at jeg synes det er mærkeligt, og gerne vil have taget det blodprøver. Synes det virker helt hen i vejret, for 80 er alligevel okay højt. Hvis det var 10 kunne jeg forstå det.. Ååh.. Dumme læge!

Anmeld Citér

10. februar 2016

VN

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Enig med ovenstående. Jeg har desværre været igennem 4 aborter. Hver gang har det været fast procedure, at jeg først slap "ud af deres system" når HCG < 5.

Godt så er det ikke bare mig! Har skrevet til lægen at jeg synes det er mærkeligt, og gerne vil have taget det blodprøver. Synes det virker helt hen i vejret, for 80 er alligevel okay højt. Hvis det var 10 kunne jeg forstå det.. Ååh.. Dumme læge!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.