Sjove/specielle madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
8 synes godt om
10. februar 2016

Mo9ca

Jeg gad godt lige høre jer om I har nogle sære madvaner her i mens I er gravide. Jeg selv er 6+5 i dag og har næsten ingen symptomer på graviditet, på nær nogle kodylt ømme bryster der er vokset næsten to skåle på knap 3 uger

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Mullesmith

Mor8320 skriver:

Jeg gad godt lige høre jer om I har nogle sære madvaner her i mens I er gravide. Jeg selv er 6+5 i dag og har næsten ingen symptomer på graviditet, på nær nogle kodylt ømme bryster der er vokset næsten to skåle på knap 3 uger

Mvh. M

Jeg er syg med æbler, det kom først fra uge 35 ca. Det skal være Ingrid Marie æbler ellers duer de ikke hehe og så elsker jeg lugten af rengørringsmidler og acetone, knap så heldigt kan man sige men jeg går nu ikke og sniffer det haha

Anmeld Citér

10. februar 2016

Chellie

Ikke nogen vilde cravings her, jeg er 36+1, og det vildeste er, at jeg drikker rigtig meget mælk for at dulme halsbranden... 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mo9ca

Chellie skriver:

Ikke nogen vilde cravings her, jeg er 36+1, og det vildeste er, at jeg drikker rigtig meget mælk for at dulme halsbranden... 

Så bliver det da nogle super solide knogler din baby kommer ud med

Anmeld Citér

10. februar 2016

Troldemommi

Mor8320 skriver:

Mvh. M

Jeg spiste mange rå kartofler da jeg var gravid med begge mine unger, og så Buggels Chips med ost  engang måtte min stakkels mand i 4 butikker før han fandt de rigtige Chips, han turde ikke komme hjem uden 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Camilze

Ost! Almindelig skæreost og pikantost! Og så havde jeg noget for appelsiner i en periode, men det er ligesom forsvundet igen.

Jeg har dog også fundet ud af, at jeg er ret vild med friske champignoner med remoulade. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mor8320 skriver:

Mvh. M

Med min søn var jeg helt vild efter hvid Toblerone og mirabeller...

Med min datter havde jeg ikke rigtig noget, men drak rigtig meget ingefær og når jeg fik trang til vingummi tog jeg trangen med vindruer (virkede rigtig godt)...

Anmeld Citér

11. februar 2016

Risse

Mor8320 skriver:

Mvh. M

Er kun 10+2, så meget kan nå at ske endnu

Men her har det snarere drejet sig om ting jeg lige pludselig ikke kan lide eller har fået svært ved at spise 

Men der er da lige at jeg er gået fra at kunne nippe en enkelt oliven i sult på restaurant, til at skulle holde igen for ikke at spise et helt glas

Anmeld Citér

11. februar 2016

MorTil3+

De gange jeg har været gravid har jeg spist vildt meget chili det første trimester indtil halsbranden ødelagde min appetit for det, fastelavnsboller, dem med creme og flødeskum indeni og vindruer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.