Oppustet (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. februar 2016

Miaaalborg

ja som overskriften siger så føler jeg mig mega oppustet for tiden. Jeg er 8+5 idag. Jeg er oppustet selvom jeg har spist noget eller ikke. Har nornalt en flad mave. 

Ved godt det er normalt men ville lige høre om i har nogle billeder af jeres oppustede maver? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

MsGadgaard

Jeg har også følt mig meget oppustet, især om aftenen! Jeg føler allerede at mine højtaljede bukser strammer ubehageligt. Jeg har taget lige lidt over 1 kg på, men det kan jo ikke alt sammen have sat sig på maven  Noget af det har også helt bestemt sat sig i barmen 

Så alt i alt ved jeg ikke om det her er et billede af en oppustet mave eller bare en mave der er begyndt at vokse lidt  Nyeste billede er taget i lørdags, hvor jeg var 10+2 som skrevet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. februar 2016

Miaaalborg

MsGadgaard skriver:

Jeg har også følt mig meget oppustet, især om aftenen! Jeg føler allerede at mine højtaljede bukser strammer ubehageligt. Jeg har taget lige lidt over 1 kg på, men det kan jo ikke alt sammen have sat sig på maven  Noget af det har også helt bestemt sat sig i barmen 

Så alt i alt ved jeg ikke om det her er et billede af en oppustet mave eller bare en mave der er begyndt at vokse lidt  Nyeste billede er taget i lørdags, hvor jeg var 10+2 som skrevet.

Du virker ikke så oppustet sys jeg tror det din mave der er vokset lidt ��

det er så også mit barn nr 2, så det har nok også noget at sige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.