Jeg synes det er ucharmerende når en kvinde har hår under armene og på benene. Men det er jo ikke noget jeg kommentere på hvis folk har. Jeg kan ikke gøre for at jeg finder det ucharmerende. Jeg barbere selv både ben, lår, under armene, forneden og bagpå.
Mht. Mænd. Hår på brystet synes jeg ikke er grimt. Jeg ber dog min forlovede trimme håret forneden og under armene. Desuden fjerner han sit "slips" fordi jeg finder det utiltrækkende. Det må godt være der, men jeg synes det er ulækkert at man pludselig får et langt hår i munden når man giver kæresten et blowjob f.eks. Min forlovede synes det er utiltrækkende hvis kvinder har en dusk forneden (der må godt være lidt) og så kan han slet ikke have at kvinder ikke barbere ben. For ham symbolisere det at det er en kvinde der ikke går op i sit udseende og personlig pleje.
Men Det er vel en smagssag. Ligesom det er om man er til kort eller langt hår. Store eller små mænd osv.
Folk kan gøre som de vil og jeg kommentere ikke på andre. Men jeg kommentere på min partners behåring udelukkende fordi jeg synes han skal vide hvad jeg tænder på og omvendt 
Anmeld
Citér