Hjælp Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. februar 2016

Hestepigen

Hej Piger..

Håber nogle kan hjælpe mig. I søndags tankede jeg min bil på en OK benzin og brugte mit MasterCard. Som altid reserverede de 450 kr. Bagefter brugte jeg kortet igen denne gang til at fylde en diesel dunk, den reserverede igen 450 kr. I mandags tankede jeg vores anden bil brugte kortet og igen reserverede den 450 kr. I går havde de så taget det beløb jeg havde tanket for i søndags ( 387 + 55 kr) Det var trukket fra mit kort, dog havde de stadig reserveret de 2* 450 kr også. Jeg ringer til OK de siger det ikke er dem der skal frigive de penge det er banken, Jeg ringer til min bankdame og hun siger det er OK der skal reserverer de penge. Nu i dag ser jeg sørme at de nu har hævet det jeg tankede for i Mandags ( 252 kr ) og igen ikke frigivet de 450 kr....  Øv øv nu står jeg og ifølge min konto bliver de penge først frigivet den 2 og 3  marts.... Det kan da ikke være rigtigt når de har trukket det oprigtige beløb at de andre så ikke kommer tilbage. Vi er begge på SU med 2 børn så 1350 kr er mange penge for os at have liggende ude,,,, Nogle der ved hvem der skal frigive de penge og hvem kan man evt kontakte...??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Benjamins'mor

Det er OK. Min kæreste ringede nemlig ind til dem for 4 år siden, da de reserverede 450,- og han kun havde tanket for 100,- 

Når vi en sjælden gang tanker på OK, så bliver de 450,- altid frigivet når de trækker det beløb vi har tanket for. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Hestepigen

Benjamins'mor skriver:

Det er OK. Min kæreste ringede nemlig ind til dem for 4 år siden, da de reserverede 450,- og han kun havde tanket for 100,- 

Når vi en sjælden gang tanker på OK, så bliver de 450,- altid frigivet når de trækker det beløb vi har tanket for. 

Jeps OK.... Har aldrig prøvet det før da mine også altid bliver frigivet lige efter eller dagen efter aller senest....

Anmeld Citér

10. februar 2016

Benjamins'mor

Hestepigen skriver:

Jeps OK.... Har aldrig prøvet det før da mine også altid bliver frigivet lige efter eller dagen efter aller senest....

Vi havde aldrig oplevet det før, så han valgte at ringe ind og høre dem. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Hestepigen

Benjamins'mor skriver:

Vi havde aldrig oplevet det før, så han valgte at ringe ind og høre dem. 

Gjorde jeg i går de siger det er banken der reserverer i samarbejder med NETS.. De har intet med pengene at gøre.. Mærkeligt nok siger min bank det samme....

Anmeld Citér

10. februar 2016

Bshizzle

Seriøst.. Jeg skal da til at holde øje med min konto. 

Jeg tanker tit på OK (da den er nærmest) og har samtidig med MasterCard.. 

Men jeg tjekker aldrig hvad de reservere på kontoen, da jeg jo går ud fra det er beløbet jeg tanker på (som står på standeren). 

Men jeg vil osse mene at det er OK du skal ha fat i.. 

Så må du forklare du har snakket med Banken som gir en anden forklaring.. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Hestepigen

Bshizzle skriver:

Seriøst.. Jeg skal da til at holde øje med min konto. 

Jeg tanker tit på OK (da den er nærmest) og har samtidig med MasterCard.. 

Men jeg tjekker aldrig hvad de reservere på kontoen, da jeg jo går ud fra det er beløbet jeg tanker på (som står på standeren). 

Men jeg vil osse mene at det er OK du skal ha fat i.. 

Så må du forklare du har snakket med Banken som gir en anden forklaring.. 

Jaaa man skal virkelig holde øje... Det er okay at de reserverer et beløb men når de så trækker det rigtige beløb er det så flæbet at de ikke tilbage betaler det andet beløb... Øv øv... Overvejer efter det her ikke at tanke med MasterCard mere...  Jaaa må prøve at ringe til OK igen og ellers må de kunne give mig nummeret til det der NETS så må de vel kunne fortælle hvem der skal hvad.. jeg vil bare have mine penge....

Anmeld Citér

10. februar 2016

Fremad

Hestepigen skriver:

Jaaa man skal virkelig holde øje... Det er okay at de reserverer et beløb men når de så trækker det rigtige beløb er det så flæbet at de ikke tilbage betaler det andet beløb... Øv øv... Overvejer efter det her ikke at tanke med MasterCard mere...  Jaaa må prøve at ringe til OK igen og ellers må de kunne give mig nummeret til det der NETS så må de vel kunne fortælle hvem der skal hvad.. jeg vil bare have mine penge....

De gør det også ved andre betalings kort 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Valle81

Jeg har prøvet det samme.

OK skal have Dine Bank oplysninger og nogle andre ting samt en mailadresse på din rådgiver. Så skal OK kontakte din bank, så de kan frigive pengene.

Pisse bøvlet.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Hestepigen

Valle81 skriver:

Jeg har prøvet det samme.

OK skal have Dine Bank oplysninger og nogle andre ting samt en mailadresse på din rådgiver. Så skal OK kontakte din bank, så de kan frigive pengene.

Pisse bøvlet.

Jeps fik endelig fat på en sød en hos OK hun fik mit kort nr og mail adressen til  min bankrådgiver... Ringede til min bankrådgiver og hun sagde hun nok skulle tage hånd om det herfra... Så nu håber jeg mine 1350 kr snart kommer tilbage...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.