Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen.. Ja jeg sad faktisk her idag og sludrede med en veninde hvor vi så kom til at snakke om udflåd.. Jeg fortalte hende at jeg får brunligt udflåd og at jeg også fik det hver gang vi havde samleje med manden.. Hun sagde til mig at det godt kunne være tegn på livmoderhalskræft, og at jeg skulle blive undersøgt af lægen.. Men jeg har født vores dejlige søn for 10 måneder siden.. Og der har jeg jo været til 8 uger chek samt også fået lavet det der skrabe halløj indvendigt men hun sagde der ikke var noget.. Jeg har haft den brunligt udflåd siden jeg blev gravid, og det er jeg så ikke nu, men jeg har stadig brunt udflåd.. Synes i jeg burde blive set af en gynækolog eller er det helt normalt? Og hvad farve har jeres? Mit lugter også grimt..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har stemt ja, ikke at det nødvendigvis er kræft, men brunt udflåd, der lugter lyder ikke normalt.
men tror det kan være mange andre ting f.eks. En infektion eller andet. Men kom afsted, så du ikke går og er bekymret.
Jeg syntes du skulle ta kontakt til din læge.
drabo skriver: Har stemt ja, ikke at det nødvendigvis er kræft, men brunt udflåd, der lugter lyder ikke normalt. men tror det kan være mange andre ting f.eks. En infektion eller andet. Men kom afsted, så du ikke går og er bekymret.
Tak for svar, men altså da jeg var til 8 ugers chek efter fødslen sagde lægen at det så fint ud.. Derfor tænker jeg meget over det.. altså om det skal ses gennem scanning eller hos en gynækolog?
Bshizzle skriver: Jeg syntes du skulle ta kontakt til din læge.
Tak for rådet, jeg tror også jeg vil kontakte hende..
Da jeg havde celleforandringer blødte jeg ved sex, ikke sådan styrt blødte med bare lidt. Havde dog ikke nogen forandringer i udflåd.
Men lyder i hver fald lidt mærkeligt, ikke at du behøver have celleforandringer. Men lugt fra skeden er aldrig normal, så jeg ville få det undersøgt
Da jeg havde celleforandringer, havde jeg pletblødning og ku tydeligt mærke der var noget galt.
Udflåd havde jeg ikke.
Ikke desto mindre synes jeg du skal til gynækologisk undersøgelse og få kigget på dig og evt. få taget en skrabetest. Jeg tror dog ikke det er det.
Men et eller andet har du...
Ring til din læge ved lejlighed. Det lyder nærmere som Skedekatar end kræft..
Brunligt udflåd der lugter er ikke en naturlig tilstand for skeden at være i. Tænker absolut ikke nødvendigvis at det er celleforandringer, men du skal helt sikkert til lægen og tjekkes.
Måske har du underlivsbetændelse, jeg ville kontakte lægen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128