Dreng med adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
1 svar
1 synes godt om
9. februar 2016

Anonym trådstarter

1. Vi har en 4 årig dreng der for 2 måneder siden fik diagnosen ADHD. Nu snakker børnehaven om manglende ressourcer til ham i dagtid og at en specialbørnehave nok kan komme på tale. Det hele er gået meget stærkt og der sker meget fir tiden, så jeg kan ikke altid følge med. 

Her der nogen der har erfaring med specialbørnehaver hvor der er ADHD børn. Og hvad ser i af fordele/ulemper ved alm. Børnehave og specialbørnehave?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

De3Guldklumper

Anonym skriver:

1. Vi har en 4 årig dreng der for 2 måneder siden fik diagnosen ADHD. Nu snakker børnehaven om manglende ressourcer til ham i dagtid og at en specialbørnehave nok kan komme på tale. Det hele er gået meget stærkt og der sker meget fir tiden, så jeg kan ikke altid følge med. 

Her der nogen der har erfaring med specialbørnehaver hvor der er ADHD børn. Og hvad ser i af fordele/ulemper ved alm. Børnehave og specialbørnehave?

Jeg ser kun fordele ved specialtilbudet når man har børn med særlige behov. 

Vi har selv er barn som blev flyttet fra alm bh til special. Hovedet havde svært ved at følge med fordi det gik så hurtigt og man skal selv lige følge med i processen men det er det bedste vi nogensinde har gjort for vores barn. 

Vores alm bh havde slet ikke kompetencerne til at danne de rammer det krævede for at vores barns hverdag kunne være tåleligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.