Influenza agtigt symptom ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
8 svar
1 synes godt om
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej Hej vi holder pause fra fertilitets behandling og prøver lidt selv i mellemtiden. 

Jeg tror jeg er omkring det der hedder 3+2 ca. Har fået meget ømme bryster siden igår. Idag har jeg det som om jeg er blevet syg. Er pludselig blevet forkølet. Og har det bare træls og underligt i kroppen. 

Er der nogen der har oplevet at blive syg op til "testdag" ? Synes jeg har læst et sted om kroppen sænker immunforsvaret i forhold til en eventuel graviditet, men er ikke sikker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Chellie

Altså, jeg blev hundesyg af forkølelse ca halvanden uge før jeg testede positivt 4+2.. Så jo, det kan da sagtens tænkes, dog uden man på nogen måde kan være sikker... 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Altså, jeg blev hundesyg af forkølelse ca halvanden uge før jeg testede positivt 4+2.. Så jo, det kan da sagtens tænkes, dog uden man på nogen måde kan være sikker... 

Ved godt man ikke kan være sikker. Det kom godt nok bare lige som lys fra en klar himmel! Er helt stoppet lidt og det kradser i næsen  jeg krydser fingre for at der kommer noget godt med forkølelsen 

Anmeld Citér

9. februar 2016

SaraSimonsen

Begge gange fik jeg influenza en uges tid inden jeg testede positiv. Jeg har ikke været syg med influenza andre gange end de to jeg var gravid 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

SaraSimonsen skriver:

Begge gange fik jeg influenza en uges tid inden jeg testede positiv. Jeg har ikke været syg med influenza andre gange end de to jeg var gravid 

Spændende om det er tilfældet her så ville være vildt at lave en øko baby efter et år i behandling uden at blive gravid :p

Anmeld Citér

10. februar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Spændende om det er tilfældet her så ville være vildt at lave en øko baby efter et år i behandling uden at blive gravid :p

Du må lige huske at opdatere, når du ved, om det er dét, der er tilfældet 

Min veninde blev spontant, økologisk gravid mellem to IVF-behandlinger for nogen år siden, så det er da bestemt ikke uhørt  De havde været igang "i systemet" i flere år på det tidspunkt...

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Du må lige huske at opdatere, når du ved, om det er dét, der er tilfældet 

Min veninde blev spontant, økologisk gravid mellem to IVF-behandlinger for nogen år siden, så det er da bestemt ikke uhørt  De havde været igang "i systemet" i flere år på det tidspunkt...

Ja skal jeg nok ���� ja vi har været igennem en maaaasse iui forsøg det sidste års tid og skal nu i ivf når vi er klar til det. Det ville være hårdt hvis vi kunne slippe for det  

Anmeld Citér

10. februar 2016

FrkHS

Ca. 9 dage efter jeg havde fået lagt min fryse-blasto op begyndte jeg at blive sløj. Ondt i kroppen, hovedpine og snottet(er normalt sjældent snottet). Det har været ved indtil igår hvor jeg fik taget blodprøve og bekræftet jeg er gravid.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

FrkHS skriver:

Ca. 9 dage efter jeg havde fået lagt min fryse-blasto op begyndte jeg at blive sløj. Ondt i kroppen, hovedpine og snottet(er normalt sjældent snottet). Det har været ved indtil igår hvor jeg fik taget blodprøve og bekræftet jeg er gravid.

Ih så spændende! Jeg prøver at slå koldt vand i blodet nu men det er svært nu men med mit held ER jeg sikkert bare syg men nu må vi se  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.