Blive gravid, efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Mig og manden vil gerne have en mere, vi brugte 4,5 år på at få vores datter (hun er idag 6,5 mdr) , vi fik hende naturligt og af de gode grunde vil vi gerne igang igen så vi får dem lige i rap. Jeg ved selvfølgedig godt det er forskelligt fra krop til krop hvornår kroppen er klar til at blive gravid og at vi stadig vil have svært ved det. Men jeg stoppede med at amme for en måned siden. 
Kan amning have påvirket at vi ikke ville kunne undfange ? - vi har prøvet siden august. 

Håber virkelig der er en baby på vej til os i 2016 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

ninibadini

Hvis man fuldammer 6-8 gange over hele døgnet kan det have præventiv virkning. Har du haft regelmæssig mens siden august? Har du prøvet med æl test? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

De3Guldklumper

Nej amning er ikke til hinder for en graviditet. Så snart du får din mens så har du også æl og så er chancen for graviditet lige så stor om du ammede eller ej. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig kunne finde ud af de æggeløsning test, syntes de svære at se hvornår de faktisk er positive da jeg syntes de ligner hinanden altid. 

Ja min mens har været reglmæssigt siden august, 

Syntes bare jeg havde læst som der stod af ved amning 8-9 gange kunne det forhindre en æggeløsning, men syntes da også man høre om folk der bare bliver gravid med det samme fordi homonet er højt under amning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.