Tillykke.. Eller mangel på samme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Endnu en fødselsdag er gået, uden så meget som en SMS fra min mands side (søskende/svoger mm)

En status på fb hvor vi takker for opmærksomheden, har heller ikke fået en SMS til at bippe ind( man kan jo have glemt det) og kan se de har været på fb..

Det var det samme ved fødsel, bryllup mm.. Ingen lyd fra dem.... Heller ikke selvom vi som minimum sender en SMS på div fødselsdage, mærkedage mm..

Hvordan ville i have det med intet at høre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Ka+Ma=Be

Nu antager jeg blot - men det lyder ikke som om i er så tætte? 

Det ville røre mig hvis man har et tæt forhold, men ellers ikke. Hvis dine sms'er den anden vej sker af ren "pligt" ville det nok ikke røre mig det store.

Anmeld Citér

9. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Endnu en fødselsdag er gået, uden så meget som en SMS fra min mands side (søskende/svoger mm)

En status på fb hvor vi takker for opmærksomheden, har heller ikke fået en SMS til at bippe ind( man kan jo have glemt det) og kan se de har været på fb..

Det var det samme ved fødsel, bryllup mm.. Ingen lyd fra dem.... Heller ikke selvom vi som minimum sender en SMS på div fødselsdage, mærkedage mm..

Hvordan ville i have det med intet at høre? 

Hvordan er jeres forhold til din svigerfamilie? Jeg ville finde det meget mærkeligt ikke at få en lille SMS, særligt ved bryllup og fødslen af mit barn! Fødselsdag går jeg ikke så højt op i, men kan da godt forstå du bliver skuffet. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mom2Two

Haha jeg har 5 søskende, det er måske 1 af dem der kan huske min fødselsdag - for det er mig der husker dem og vores forældre på de andres fødselsdage hehe ... Den ene der så måske husker min fødselsdag minder de andre OG mine forældre om det ... Jeg har lært a grine af det... Altså... Min mor tror stadig jeg er 27  ... Jeg fylder 30 i år... 

Ta det ik så personligt selvfølglig blir jeg lidt "øv i ku sku da ha skrevet det ned eller et eller andet" men altså, det er hvad det nu engang er

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hvordan er jeres forhold til din svigerfamilie? Jeg ville finde det meget mærkeligt ikke at få en lille SMS, særligt ved bryllup og fødslen af mit barn! Fødselsdag går jeg ikke så højt op i, men kan da godt forstå du bliver skuffet. 

Til bryllup var tillykke ikke noget vi hørte, men at de istedet havde ringet til svigerforældrene der var med(vi holdt rådhus bryllup hvor vi gjorde det hemmeligt men kontakter dem med det samme bagefter så de hørte det fra os først)   og brokket sig over et billed på fb var uden svigerforældrene på ( de har ikke fb og svigerfar hader pb) 

Anmeld Citér

9. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Til bryllup var tillykke ikke noget vi hørte, men at de istedet havde ringet til svigerforældrene der var med(vi holdt rådhus bryllup hvor vi gjorde det hemmeligt men kontakter dem med det samme bagefter så de hørte det fra os først)   og brokket sig over et billed på fb var uden svigerforældrene på ( de har ikke fb og svigerfar hader pb) 

Jeg tror ikke jeg gad bruge krudt på dem. De lyder lidt smålige udfra det du skriver. Men måske er de blevet stødt over ikke at være med til jeres rådhus bryllup, men det er jo jeres valg hvordan i har valgt at gifte jer, og kunne selv finde på det samme. Ville være blevet ret skuffet hvis søskende eller min mands familie ikke havde givet bare en lille lyd fra sig, når de havde fået at vide, at man havde giftet sig. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Mom2Two skriver:

Haha jeg har 5 søskende, det er måske 1 af dem der kan huske min fødselsdag - for det er mig der husker dem og vores forældre på de andres fødselsdage hehe ... Den ene der så måske husker min fødselsdag minder de andre OG mine forældre om det ... Jeg har lært a grine af det... Altså... Min mor tror stadig jeg er 27  ... Jeg fylder 30 i år... 

Ta det ik så personligt selvfølglig blir jeg lidt "øv i ku sku da ha skrevet det ned eller et eller andet" men altså, det er hvad det nu engang er

Mht mit bryllup er jeg dybt skuffet over dem men sådan er det...

Jeg tror os mest det med fødselsdag bunder i at helved er løs hvis det var samme mønster den anden vej....

Anmeld Citér

9. februar 2016

Soonmom

Min svigerfamilie plejer først at sige tillykke når de kommer til min fødselsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.