orker snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Mamamischa

sagen er den at min datters far og mig gik fra hinanden i juli måned, jeg elsker ham stadig utrolig højt, MEN jeg fortalte ham jeg bare havde været hjemme en weekend, hvilket os var sandt fortalte bare ikke at jeg havde en kammerat på besøg, han siger JEG skulle sige det, men det mener jeg ikke da vi jo ikke er sammen mere, nu mener han jeg lyver om alt, hvilket jeg ikke gør, han skriver at jeg skal indrømme at jeg lyver ellers skal jeg glemme alt om ham, han kører mig rent ud sagt psyisk ned, kan snart ikke klare mere, elsker ham utrolig højt, og har indtil nu gjort mit for at få ham tilbage, men han skriver ting som virkelig sårer mig. tror bare jeg opgir ham snart, orker ikke mere ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Lone Jakobsen

åh det er så svært sådan noget, for der er så mange sider af den sag.
har umiddelbart ikke nogen gode råd, men vil bare sende dig et stort
og håber du finder en løsning.
bare husk at kærlighed ikke altid er nok....
din status besked siger at man tugter den man elsker..... uh den sku ikke gerne passe når man er voksen.

Anmeld

23. september 2009

Mamamischa

nutche skriver:

åh det er så svært sådan noget, for der er så mange sider af den sag.
har umiddelbart ikke nogen gode råd, men vil bare sende dig et stort
og håber du finder en løsning.
bare husk at kærlighed ikke altid er nok....
din status besked siger at man tugter den man elsker..... uh den sku ikke gerne passe når man er voksen.

det er der, han mener nemlig jeg lyver osv.

synes bare det trist det skal være sådan, han skriver om jeg skriver med fyre osv, ja self snakker jeg med fyre største delen af mine venner er fyre.

Århh tak for knuset ..

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Åh ha...Jeg tror altså I skal bestemme Jer for at være enten eller. Det I kører nu gør kun jer begge vanvittige og gør at I slet ikke ved hvad I skal arbejde med eller om I overhoved skal...
Jeg synes du skal holde helt afstand i nogle uger, se om han så kommer til dig og så må I have helt styr på forventninger til hinanden og til fremtiden.
Brug al din energi på at holde ham helt væk fra dig....vil han dig kommer han snart til dig, vil han ikke, så er det lige meget hvad, vejen frem at holde afstand..man kan ikke både og uden man mister sig selv på vejen, det tror jeg i hvert fald ikke på.
De bedste tanker..
Eva

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Åhh din stakkel.... Kender det "spil" alt for godt fra et tidligere forhold....

Jeg syntes du skal sige til din eks at du meget gerne vil have en samtale med ham, også virkelig fortælle ham dine aller dybeste følelser. Og han må jo også stadig nage nogen føgelser for dig siden han reagere sådan over du har en kammerat på besøg....

Lad dig ikke tryne af ham, han lyder til at han er smadder usikker på sig selv, og det forsøger han at læsse af på dig, fordi du er den der står ham nærmest!

Ønsker dig held og lykkke!

Anmeld

23. september 2009

Mamamischa

Eva skriver:

Åh ha...Jeg tror altså I skal bestemme Jer for at være enten eller. Det I kører nu gør kun jer begge vanvittige og gør at I slet ikke ved hvad I skal arbejde med eller om I overhoved skal...
Jeg synes du skal holde helt afstand i nogle uger, se om han så kommer til dig og så må I have helt styr på forventninger til hinanden og til fremtiden.
Brug al din energi på at holde ham helt væk fra dig....vil han dig kommer han snart til dig, vil han ikke, så er det lige meget hvad, vejen frem at holde afstand..man kan ikke både og uden man mister sig selv på vejen, det tror jeg i hvert fald ikke på.
De bedste tanker..
Eva

vil hvertfald ikke skrive til ham, svarer kun hvis han skriver mht voress datter, han har hende hver anden weekend.
tak for rådet

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Mamamischa skriver:

vil hvertfald ikke skrive til ham, svarer kun hvis han skriver mht voress datter, han har hende hver anden weekend.
tak for rådet

Lige netop...og når han(som han sikkert gør) begynder at skrive en masse sms'er som påvirker dig, så bed ham ringe hvis der er noget med Jeres datter...gå ikke ind i en dum diskussion over sms og læs dem ikke, så du bliver ked.
Helt afstand, så kommer han, hvis han vil jer...det er jeg sikker på..
Hvor kan jeg følge dig..
held og lykke...
Eva

Anmeld

23. september 2009

Mamamischa

Eva skriver:

Lige netop...og når han(som han sikkert gør) begynder at skrive en masse sms'er som påvirker dig, så bed ham ringe hvis der er noget med Jeres datter...gå ikke ind i en dum diskussion over sms og læs dem ikke, så du bliver ked.
Helt afstand, så kommer han, hvis han vil jer...det er jeg sikker på..
Hvor kan jeg følge dig..
held og lykke...
Eva

holder ham helt på afstand. Måske ender det med et veskab og intet andet hvem ved, måske finder vi begge ud af at vi kun skal være venner.

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Mamamischa skriver:

holder ham helt på afstand. Måske ender det med et veskab og intet andet hvem ved, måske finder vi begge ud af at vi kun skal være venner.

Håber virkelig I finder ud af det, på den bedste måde for netop jer....
Knus..

Anmeld

23. september 2009

Mamamischa

Eva skriver:

Håber virkelig I finder ud af det, på den bedste måde for netop jer....
Knus..

håber jeg os.
vil trods alt ikke ende i uvenskab da vi har en dejlig datter sammen som forguder sin far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.