Er det normalt på brystvorterne? BILLEDE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.190 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Er 20 uger gravid og har i morges opdaget disse små meget mørke pletter på mit areola? Kun på højre bryst. Er det normalt!????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Nå det er begge de er på 

Anmeld Citér

9. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Er 20 uger gravid og har i morges opdaget disse små meget mørke pletter på mit areola? Kun på højre bryst. Er det normalt!????

Synes ikke den ser mærkelig ud, men jeg er jo heller ikke læge eller ekspert på området det eneste jeg vil sige er at mine ændrede sig vildt meget i graviditeten og så længe du ikke har ondt eller på anden måde er fysisk generet af det ville jeg ikke bekymre mig.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Under begge mine graviditeten, da blev begge mine brystvorter en del mørkere end normalt 

Så jeg vil ikke tro det er unormalt at dine er sådan.. 

Hvis du er nervøs eller føler dig usikker, så syntes jeg du skulle give din læge et kald.  

Anmeld Citér

9. februar 2016

vitapigen

Anonym skriver:

Er det ikke talgkirtler? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Er det ikke talgkirtler? 

Ingen ide!! Har aldrig haft sådan nogle små mørke pletter 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Under begge mine graviditeten, da blev begge mine brystvorter en del mørkere end normalt 

Så jeg vil ikke tro det er unormalt at dine er sådan.. 

Hvis du er nervøs eller føler dig usikker, så syntes jeg du skulle give din læge et kald.  

Skal til jordmoder i morgen så må vise hende det. Men synes ikke det er specielt det hele der er mørkere - kun de der små knopper? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

morlinen

Det et fuldstændig normalt. De har et eller andet navn, som jeg ikke kan huske. Prøv at Google det.

Men så vidt jeg har forstået, kan der komme sådan noget olie ud af dem, som smører og blødgører areola, hvilket er snart når man skal amme. Naturen er smart

Anmeld Citér

9. februar 2016

morlinen

9. februar 2016

Anonym trådstarter

morlinen skriver:

Det et fuldstændig normalt. De har et eller andet navn, som jeg ikke kan huske. Prøv at Google det.

Men så vidt jeg har forstået, kan der komme sådan noget olie ud af dem, som smører og blødgører areola, hvilket er snart når man skal amme. Naturen er smart

Gud hvor smart! Tusind tak. Det er helt sikkert bare det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.