Arbejde i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. september 2009

sarahb

Efter 1 års barsel!!!
Jeg har hjerte banken, føler en smule angst og er sgu lidt ked!!!
Jeg ELSKER mit arbejde, men kan slet ikk overskue at være der og have min søn ved dagplejeren... Kan ikk beskrive det... han er jo blevet kørt ind og det er gået super godt, har hentet han 15.45 i dag.. i morgen bliver den 16.15 ikke meget længere, men det er anderledes nu hvor jeg skal være på Job...

Ved ikk hvordan jeg skal beskrive mine følelser men tårerne trænger på, nu er det alvor det hele og nu begynder det rigtige famile liv!!! Det er skræmmende.. Men ved det er det der skal ske men en ordenlig seprations angst lurer i mit hjerte... Mon jeg får sovet i nat???

Kram Sarah der føler hun lige har fået en mavepuster!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Honningblomst

Åh, søde Sarah...hvor kan jeg godt følge dig...kan jo ikke rigtig sige noget, andet end det nye liv jo også bliver hverdag snart. Men tja....svært er det nok i starten...
Rigtig meget held og lykke i morgen..og skønt det går godt med dp, det gør det da lidt lettere, gør det ikke..??
Knus Eva..

Anmeld

23. september 2009

sarahb

Eva skriver:

Åh, søde Sarah...hvor kan jeg godt følge dig...kan jo ikke rigtig sige noget, andet end det nye liv jo også bliver hverdag snart. Men tja....svært er det nok i starten...
Rigtig meget held og lykke i morgen..og skønt det går godt med dp, det gør det da lidt lettere, gør det ikke..??
Knus Eva..

Ja thas life... men puha synes bare lige jeg fik en øjenåbner at det rent faktisk ER i morgen.. F%#¤!!!

Jo det gør det meget nemmere, han græder når jeg går, men det er Jo Helt almindeligt og det stopper når han ikk kan se mig mere...
Tror bare det er det at nu er der noget mere der skal fylde min dagligdag og ikke bare ham, hygge og veninder... Synes bare at det hele er VILDT underligt..
Men skal lige ind i rutinen,så skal jeg nok klare det...
Men nej hvor jeg kommer til at savne ham!
Min skatte dreng!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Hvor er han dog bare LÆKKER.... men han ligner også en lille selvsikker gut, så han skal nok klare at hjælpe mor igennem den hårde tid, det er jeg sikker på..
Men ja...hårdt det er det da...men det går og du vil helt sikkert også nyde(på et tidspunkt) at komme ud og være dig...
knus og kram...

Anmeld

23. september 2009

Tina2

Kan fuldstændig genkende de følelser du har.... Dem havde jeg også 1. gang........................... Og LIGESÅ MEGET 2. gang!!!!!! Det er skrækkeligt... Men tro mig, det går over.... Især hvis I er glade for DP....

Min søn (barn nummer 2) har den BEDSTE DP og han elsker at være der, så ret hurtigt afleverede jeg ham med god samvittighed og når man har gået hjemme så længe, bliver det også dejligt at komme på arbejde igen, selvom jeg begge gange har haft hængemule de første par dage:-(

Held og lykke med det- lækker knægt du har

Anmeld

23. september 2009

qp

sarahb skriver:

Ja thas life... men puha synes bare lige jeg fik en øjenåbner at det rent faktisk ER i morgen.. F%#¤!!!

Jo det gør det meget nemmere, han græder når jeg går, men det er Jo Helt almindeligt og det stopper når han ikk kan se mig mere...
Tror bare det er det at nu er der noget mere der skal fylde min dagligdag og ikke bare ham, hygge og veninder... Synes bare at det hele er VILDT underligt..
Men skal lige ind i rutinen,så skal jeg nok klare det...
Men nej hvor jeg kommer til at savne ham!
Min skatte dreng!

Waaau en lækker dreng  Og ja det er skide svært... har jo været der selv for kort tid siden meeen man vænner sig altså til det...  

Kh qp

Anmeld

23. september 2009

sarahb

Tina2 skriver:

Kan fuldstændig genkende de følelser du har.... Dem havde jeg også 1. gang........................... Og LIGESÅ MEGET 2. gang!!!!!! Det er skrækkeligt... Men tro mig, det går over.... Især hvis I er glade for DP....

Min søn (barn nummer 2) har den BEDSTE DP og han elsker at være der, så ret hurtigt afleverede jeg ham med god samvittighed og når man har gået hjemme så længe, bliver det også dejligt at komme på arbejde igen, selvom jeg begge gange har haft hængemule de første par dage:-(

Held og lykke med det- lækker knægt du har

uhhhh jaaa det er skrækkeligt...
Men jeg tror også bare lige det er rytmen vi skal ind i og han har den dejligste Dpér han trives og tæsker allerede tøserne derover(BANDIT)

Men tror også jeg bliver en smule trist i morgen, men så skal han hentes og hygges med når jeg har fri JUBIIII!!!

Og tak for komplimentet

Anmeld

23. september 2009

sarahb

qp skriver:

Waaau en lækker dreng  Og ja det er skide svært... har jo været der selv for kort tid siden meeen man vænner sig altså til det...  

Kh qp

ja nemlig, skal bare lige ind i det igen og få det hele til at passe sammen, så går det nok...

tak for komplimetet, han er jo mor´s lækkermåsen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.