Fjernelse af P-stav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja ikke fordi det er relevant lige nu og her, men jeg er lidt nysgerrig.

Hvordan foregår det når man for fjernet en p-stav?

Da jeg fik den lagt op var jeg ret øm i et stykke tid og fik et gigantisk blåt (og gult) mærke på armen. Sker det igen? 
Eller det lidt a la med spiral hvor det er meget værre at få den sat op end at få den fjernet?

Har søgt lidt på google, men kunne ikke finde noget, så jeg håber der er nogen her der kan svare

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

FrkGranger

MummiT skriver:

Da jeg fik den lagt op var jeg ret øm i et stykke tid og fik et gigantisk blåt (og gult) mærke på armen. Sker det igen? 
Eller det lidt a la med spiral hvor det er meget værre at få den sat op end at få den fjernet?

Har søgt lidt på google, men kunne ikke finde noget, så jeg håber der er nogen her der kan svare

Da min skulle i, fik jeg også meget blår mærke, og var øm i overarmen i en uge...

Da jeg fik den fjernet fik jeg lokal bedøvelse, et lille snit, de bakkede meget får at få den ud, da den havde sat sig meget fast i vævet.. 

Men ingen smerter eller mærker, fik 2 sting..

Anmeld Citér

9. februar 2016

MomInTheMaking

MummiT skriver:

Synes det er det samme at få den ud som at få den i, både smerte mæssigt og med hensyn til blå mærker. Har fået sat i og taget ud 3 gange nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.