hjælp og gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2016

den glade

heeey allesammen 

jeg har nu prøvet at blive gravid i nogle måneder. jeg smed p pillerne i oktober sidste år. 

jeg har stadig ikke set skyggen af graviditet endnu.

mit spørgsmål er nu

er der andre der har erfaringer med hvor hurtigt de er blevet gravide efter p pille stop og

er der nogen af jer der har nogle råd ud over dem man kan læse overalt på nettet til hvordan man nemmere kan blive gravid

alle råd kan bruges  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Anonym

fut18 skriver:

heeey allesammen 

jeg har nu prøvet at blive gravid i nogle måneder. jeg smed p pillerne i oktober sidste år. 

jeg har stadig ikke set skyggen af graviditet endnu.

mit spørgsmål er nu

er der andre der har erfaringer med hvor hurtigt de er blevet gravide efter p pille stop og

er der nogen af jer der har nogle råd ud over dem man kan læse overalt på nettet til hvordan man nemmere kan blive gravid

alle råd kan bruges  

Der er rigtig mange der bruger p-piller, og de piller gør at det kan tage lang tid om at blive gravid.. Jeg kender mange der har brugt p-pillerne og det har taget dem op til 2 år om at blive gravid.. :/ jeg bruger selv spiral fordi min læge sagde at det var det bedste mulighed.. Men jeg krydser fingre for jer og håber den lille bebse snart vil blive set af en test����

Anmeld Citér

10. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Der er ingen der kan svare dig på, hvornår du bliver gravid. Og nej, p-piller behøver ikke at være en hindring. Nogle bliver gravide så snart de har smidt dem, andre tager det op mod et år. Det som er interessant er, hvorvidt du har fået en nogenlunde normal cyklus efter stoppet - og dermed har æggeløsning. Hvis du har det, er der ikke andet at gøre end at vente.

Det bedste råd er at lade være med at forsøge at læse om "tips og tricks" til graviditet. Der er ingen genveje. Dyrk regelmæssig ubeskyttet sex, så kommer det på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Jeg vil så gerne komme med et enkelt "råd" jeg prøver selv, og straks min mor hørte dette, satte hun mig på inofolic (hun arbejder med at promovere det, og har derfor oplysningerne om nyeste studier) - selv om det er målrettet kvinder med PCO, kan det også gavne andre - blandt andet oplever jeg at mit blodsukker er meget mere stabilt (hvilket har stor betydning når man prøver at blive gravid) og det nye store gennembrud: det forbedrer ægkvaliteten �� (og jeg er ikke selv ekspert, dette er blot hvad jeg har fået oplyst/har kunne læse mig til) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.