Kærestetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
7 svar
4 synes godt om
9. februar 2016

Tullefreja

Sagen er den at min kæreste og jeg syns vi har brug for lidt kæreste tid vi har en stor pige på næsten 4 år og så har fødte jeg en lille pige for næsten 2 måneder siden og ja vi har brug for ideer eller råd til hvordan vi får forholdet lidt igang igen med noget kæreste tid den store kommer i seng Kl 20 og den lille ja hun har ingen faste tider endnu men hva gør i som er i forhold og med børn ved kæreste tid ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

migxher

Vi hygger og ser film om aftenen når vores dreng er kommet i seng. (: Han er 10 måneder og vi har 2 gange været i biograf hvor han blev passet.
Om fredagen hvor vi har slik aften bager vi nogle gange kage sammen, det er hyggeligt. i fredags lavede vi belgiske vafler, med is til. Mums. 
Vi kan begge godt lide at spille playstation, så det gør vi også nogle gange sammen om aftenen. Eller ser en serie vi begge følger med i. Og så knalder vi selvfølgelig også gerne om aftenen, men det kræver jo selvfølgelig at dit underliv er iorden igen. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

modesty

Tullefreja skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg syns vi har brug for lidt kæreste tid vi har en stor pige på næsten 4 år og så har fødte jeg en lille pige for næsten 2 måneder siden og ja vi har brug for ideer eller råd til hvordan vi får forholdet lidt igang igen med noget kæreste tid den store kommer i seng Kl 20 og den lille ja hun har ingen faste tider endnu men hva gør i som er i forhold og med børn ved kæreste tid ? 

Når den mindste er så lille, er det jo begrænset hvad man kan gøre. Men har I evt. bedsteforældre som kan gå en tur med børnene i et par timer en lørdag eller søndag? Så kan I gå ud og spise en frokost sammen. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Tullefreja

migxher skriver:

Vi hygger og ser film om aftenen når vores dreng er kommet i seng. (: Han er 10 måneder og vi har 2 gange været i biograf hvor han blev passet.
Om fredagen hvor vi har slik aften bager vi nogle gange kage sammen, det er hyggeligt. i fredags lavede vi belgiske vafler, med is til. Mums. 
Vi kan begge godt lide at spille playstation, så det gør vi også nogle gange sammen om aftenen. Eller ser en serie vi begge følger med i. Og så knalder vi selvfølgelig også gerne om aftenen, men det kræver jo selvfølgelig at dit underliv er iorden igen. 

Lyder os hyggeligt mit underliv er iorden vi har allerede knaldet �� masser gange haha men det mere det med li at ku få slappet af sammen når der ee 2 børn 

Anmeld Citér

9. februar 2016

lillespir26

Tullefreja skriver:

Vi har en pige på 1 år og en pige i maven som kommer om 3 mdr vi gør det at vi ser en film sammen en gang imellem, tager babyalarm med ud på badeværelset og tager et bad sammen udover det har vores pige ellers altid sovet og sover stadigvæk i vores soveværelse så hun vågner heldigvis ikke så nemt ellers er der jo heldigvis også andre rum i lejligheden ellers kan vi finde på at tage vores pige med ud i køkkenet og så laver vi alle mad sammen eller vasker op sammen 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Tip!

Vi har ofte kæreste tid.. Og vi elsker det. 

I næste uge har vi 2 1/2 dag hvor vi kun er ham og jeg. Vi skal på museum, ud og spise et lækkert sted og i biografen. 

Ellers er vi gode til at lave hjemmeromantik.. Tænde stearinlys i soveværelset, se film, snakke, putte (som altid ende med sex). Ellers laver vi mad sammen, åbner en flaske vin, spiller kort/brætspil. 

Går en tur på stranden.. 

Vi har altid børn i huset, så det med at tage ud er ikke så ofte, så romantikken må flyttes hjem 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Bshizzle

Hvad er kæresteTID?! 

Ej.. Nu er jeg generelt alene i hverdagen om aften, så her er det weekenderne der blir udnyttet. 

Vi ser film, tænder stearinlys, snakker om fortiden samt fremtiden, laver popcorn, sætter div snacks på bordet.. Putter som osse fører til sex  

Hvis vi havde muligheden, så var vi taget i Biografen eller ud og spise..  

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mom2Two

Tullefreja skriver:

Når de sover  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.