Dallas Buyers Club!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. februar 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej!

Jeg faldt simpelthen i søvn til den gode søndagsfilm Dallas Buyers Club Rigtig ærgerligt, for den var vildt god - men trætheden fik det sidste ord...

Er der nogle, der så den og vil afsløre slutningen? Det sidste jeg husker er, at han begynder at smugle medicin ind -forklædt som præst - og lykkes med det

Håber nogle vil fortælle filmen færdig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Loa

Momselomse skriver:

Hej!

Jeg faldt simpelthen i søvn til den gode søndagsfilm Dallas Buyers Club Rigtig ærgerligt, for den var vildt god - men trætheden fik det sidste ord...

Er der nogle, der så den og vil afsløre slutningen? Det sidste jeg husker er, at han begynder at smugle medicin ind -forklædt som præst - og lykkes med det

Har ikke set den, så opper bare lige din tråd  

Har dog hørt den skulle være rigtig god, så overvejer at se den

Anmeld Citér

9. februar 2016

De3Guldklumper

Momselomse skriver:

Hej!

Det lykkedes for ham at komme igennem. 

Han begynder så at sælge fra et motel værelse til andre hiv smittede. 

Hende sygeplejersken opsøger ham på er tidspunkt fordi (mener jeg ) ikke har hørt fra ham da han jo prøvede medikamentet AKZ (husker det ikke præcise navn) og her finder hun så ud af at han faktisk sælger til mange af de patienter som de har haft inde på sygehuset. 

Der bliver stillet store spørgsmålstegn ved det medikament de tester på sygehuset og samtidig går regeringen ind og forbyder det han har gang i - til trods for det er vitaminer og naturmedicin. 

Han lever i 7 år - tiltrods for de 30 dage han fik stillet i udsigt. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Momselomse

De3Guldklumper skriver:

Det lykkedes for ham at komme igennem. 

Han begynder så at sælge fra et motel værelse til andre hiv smittede. 

Hende sygeplejersken opsøger ham på er tidspunkt fordi (mener jeg ) ikke har hørt fra ham da han jo prøvede medikamentet AKZ (husker det ikke præcise navn) og her finder hun så ud af at han faktisk sælger til mange af de patienter som de har haft inde på sygehuset. 

Der bliver stillet store spørgsmålstegn ved det medikament de tester på sygehuset og samtidig går regeringen ind og forbyder det han har gang i - til trods for det er vitaminer og naturmedicin. 

Han lever i 7 år - tiltrods for de 30 dage han fik stillet i udsigt. 

Taaaak for resumé 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Momselomse

Loa skriver:

Har ikke set den, så opper bare lige din tråd  

Har dog hørt den skulle være rigtig god, så overvejer at se den

Tak for det Ej, den var virkelig god...

Den må du se!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.