jeg skriver lige anonym herinde idag.
Vi skal til to konfirmationer i maj, ved mine mands kusiner. Den ene ser vi max, 1 gang om året, måske hver 1,5 år, mens den anden ser vi gennemsnitlig hver mdr. Og har et utrolig godt forhold til, vi holder begge utrolig meget af hende vi ser tit, og hun leger og hygger altid aå dejligt med vores børn.
Nu har vi snakket om, hvad med konfirmation gaven ? Vi hælder begge til at give den ene for lidt mere, da vi jo har et "forhold" til hende og hun betyder rigtig meget for os, og jo desværre ikke har et forhold til hende den anden, vi har aldrig snakket med hende rent ud sagt andet et goddag ! Min svigermor siger at det kan vi bestemt ikke tillade os og at vi skal give for for lige meget ( og det går bestemt ikke op i penge, men ) hans ene moster som vi ser utrolig meget gav vores børn for 500kr hver i dåb, mens hende vi aldrig ser gav for 150 kr, så selvfølgelig tænker vi os der at så skal de os ha for hver især beløb ? Da vi blev gift fik vi 500kr af ene moster mens vi fik 50kr af den anden. Ej det lyder som om det går op i penge, gør det bestemt ikke må i ikke tro. Jeg er bare ked af vi "skal" give begge kusiner for samme beløb, for Synes bestemt hende den ene "fortjener" mere. Ej håber virkelig ikke i synes jeg er sådan et usselt menneske
Anmeld
Citér