Barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har taget skridtet

Jeg har altid ønsket at få 2 børn med kort mellemrum, det første barn kom til verden fpr godt 7 måneder siden. Desværre gik forholdet i stykker og planerne om en bror eller søster  gik derfor også i vasken. Men drømmen er der stadig.

Jeg har nu valgt at få barn med en åbesæddonor, og vi forsøger første gang i marts 

Ej glæder mig så meget til det hele igen, selvom det bliver mest alene så glæder jeg mig enormt meget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har taget skridtet

Jeg har altid ønsket at få 2 børn med kort mellemrum, det første barn kom til verden fpr godt 7 måneder siden. Desværre gik forholdet i stykker og planerne om en bror eller søster  gik derfor også i vasken. Men drømmen er der stadig.

Jeg har nu valgt at få barn med en åbesæddonor, og vi forsøger første gang i marts 

Ej glæder mig så meget til det hele igen, selvom det bliver mest alene så glæder jeg mig enormt meget 

Held og lykke!

Ville også gerne have haft 2 børn med kort mellemrum, men det sker ikke umiddelbart. Min datter bliver sandsynligvis 4 år før hun bliver storesøster. Lidt ærgerligt, men så er der til gengæld nogle andre fordele

Anmeld Citér

8. februar 2016

Carina:-)

MummiT skriver:

Held og lykke!

Ville også gerne have haft 2 børn med kort mellemrum, men det sker ikke umiddelbart. Min datter bliver sandsynligvis 4 år før hun bliver storesøster. Lidt ærgerligt, men så er der til gengæld nogle andre fordele

Det er rigtig mange fordele med 4 pr imellem.  Flere af mine er der 4 år imellem  og det  giver bare ro  at de Forstår  Hvad der sker så det skal du ikke være ked af 

Anmeld Citér

9. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Carina:-) skriver:

Det er rigtig mange fordele med 4 pr imellem.  Flere af mine er der 4 år imellem  og det  giver bare ro  at de Forstår  Hvad der sker så det skal du ikke være ked af 

Ja jeg tænker nemlig også at det giver en større ro, og lidt mere selvstændighed og sådan, men det er stadig noget lidt andet end jeg havde håbet/ forestillet mig

Anmeld Citér

9. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Carina:-) skriver:

Enig. Vi har fem år mellem vores sønner og det er helt vidunderligt.

Jeg kan ikke begribe hvordan man kan være så skruk, når man HAR en lille baby på bare 7 måneder! Jeg synes i øvrigt også det lyder rodet og overilet at benytte en sæddoner på nuværende tidspunkt. De sidste 7 måneder er der sket rigtig meget i dit liv. Du er blevet mor for første gang  du er gået fra dit barns far OG har fundet en sæddoner som du nu forsøger at blive gravid med?? Jeg synes du skylder dig selv og det lille barn du har at stoppe op, slappe af og tænke dig rigtig godt om.

Med venlig hilsen Line

Anmeld Citér

9. februar 2016

Loa

SØS skriver:

Enig. Vi har fem år mellem vores sønner og det er helt vidunderligt.

Jeg kan ikke begribe hvordan man kan være så skruk, når man HAR en lille baby på bare 7 måneder! Jeg synes i øvrigt også det lyder rodet og overilet at benytte en sæddoner på nuværende tidspunkt. De sidste 7 måneder er der sket rigtig meget i dit liv. Du er blevet mor for første gang  du er gået fra dit barns far OG har fundet en sæddoner som du nu forsøger at blive gravid med?? Jeg synes du skylder dig selv og det lille barn du har at stoppe op, slappe af og tænke dig rigtig godt om.

Med venlig hilsen Line

Fuldstændig mine tanker, men tænkte jeg nok ville få hug for at skrive det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.