Smerte i bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har haft rigtig ondt fortil i bækkenet og bagtil også hele dagen. Det er der hele tiden og specielt når jeg skal vende mig, gå, skifte stilling. Jeg er kun 31+4 så jeg tænker de næste uger bliver meget lange! Hvis det allerede kan være så smertefuldt. Andre der har ondt så tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Bækkenet udvider sig jo af gode grunde og bliver "blødgjort" - og det kan godt gøre lidt nas. På den måde at forstå har alle gravide som sådan en mild "bækkenløsning", men det er heldigvis kun omkring 5-10 % der udvikler alvorlige problemer - og for mange kan det blot komme og gå lidt i perioder. Så det behøver ikke at være begyndelsen til enden for dig 

Brug det som en undskyldning for at smide benene op og tage den med ro de næste par dage. Chokolade hjælper også 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Krydserfingre

Jeg er kun 20 uger om lidt og jeg har store store smerter i mit bækken.. Eller regner med det er bækken, det er som om det er mit haleben. Kan ikke ligge, sidde eller stå.. Har endda måtte sige mit fritidsjob op fordi jeg ikke kan klare det Skal til lægen på torsdag... 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Bækkenet udvider sig jo af gode grunde og bliver "blødgjort" - og det kan godt gøre lidt nas. På den måde at forstå har alle gravide som sådan en mild "bækkenløsning", men det er heldigvis kun omkring 5-10 % der udvikler alvorlige problemer - og for mange kan det blot komme og gå lidt i perioder. Så det behøver ikke at være begyndelsen til enden for dig 

Brug det som en undskyldning for at smide benene op og tage den med ro de næste par dage. Chokolade hjælper også 

Det er opmuntrende at høre det måske bare er en periode Det med benene oppe lyder som en skøn idé! Jeg føler også alt andet er ret uoverskueligt...

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Jeg er kun 20 uger om lidt og jeg har store store smerter i mit bækken.. Eller regner med det er bækken, det er som om det er mit haleben. Kan ikke ligge, sidde eller stå.. Har endda måtte sige mit fritidsjob op fordi jeg ikke kan klare det Skal til lægen på torsdag... 

Åh det var tidligt. Har du døjet med det længere tid? Eller er det lige kommet? Håber lægen kan hjælpe dig..

Anmeld Citér

8. februar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har haft rigtig ondt fortil i bækkenet og bagtil også hele dagen. Det er der hele tiden og specielt når jeg skal vende mig, gå, skifte stilling. Jeg er kun 31+4 så jeg tænker de næste uger bliver meget lange! Hvis det allerede kan være så smertefuldt. Andre der har ondt så tidligt?

Ja fra uge 8 begyndte det fortil at kunne mærkes, nu her uge 39+4 er det en kamp at lave noget somhelst hver dag!!! 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Ja fra uge 8 begyndte det fortil at kunne mærkes, nu her uge 39+4 er det en kamp at lave noget somhelst hver dag!!! 

Uge 8 var da godt nok også ulideligt tidligt Har der slet ikke været perioder uden smerte? Dejligt du kan se frem til snarlig fødsel 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Uge 8 var da godt nok også ulideligt tidligt Har der slet ikke været perioder uden smerte? Dejligt du kan se frem til snarlig fødsel 

Nej det har kun været tiltagende med smerter og desværre hjælper intet andet end hvile og så forhåbentlig snart at få født så jeg kan komme til at genoptræne stille og roligt. Har været sygemeldt fra mit job siden uge 12 så det har været nogen meget meget meget lange måneder uger og dage. Jeg har til tider tænkt at jeg skulle have er par krykker men så blev jeg stædig og tænkte at jeg har bedre af at bide smerten i mig og bruge mine ryg og benmuskler, hvis ikke jeg havde gjort og gør det så tror jeg at det havde været værre fordi min muskulatur ville have været svagere i bækkenområdet og derved ville komme til at kræve længere genoptræning. Held og lykke og håber du slipper lidt lettere end jeg har gjort, jeg skal ikke have flere børn ihvertfald da lægen siger det kun bliver slemmere for hver gang. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Krydserfingre

Anonym skriver:

Åh det var tidligt. Har du døjet med det længere tid? Eller er det lige kommet? Håber lægen kan hjælpe dig..

Begyndte at få ondt i lænden rimelig tidligt men slog det hen og tænkte at det havde alle jo... Her for 2 uger siden er det blevet slemt og det bliver slemmere hver dag idag er fx en ekstremt dårlig dag. Tak og held og lykke til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.