Frygten for at noget går galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2016

Karma123

Hej

Jeg er ramt af en kæmpe glæde i dag, da jeg har taget to positive graviditetstests. Men midt i glæden kom frygten buldrende! Tænk hvis noget går galt?... Jeg kan næsten ikke klare tanken. Er det normalt at have det sådan? jeg mener, glæden hos mig er enorm, men alligevel er frygten større. Ifølge min læge skulle jeg være 5+3 i dag.

Jeg har haft rigtig svært ved at blive gravid. Min kæreste og jeg har prøvet så længe nu, og vi havde måske endda også mistet håbet lidt. Så der er simpelthen fest i hele min krop i dag!

Min kæreste ved det endnu ikke, da jeg har taget testen her til morgen. Jeg glæder mig til at fortælle ham den glædelige nyhed, når han kommer hjem fra arbejde i aften!

Nøj hvor er jeg glad!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

Camilze

Tag det helt roligt. Det er ganske normalt at være virkelig bekymret. Jeg er selv 21 + 2, og jeg er stadig konstant bekymret, også selvom jeg var til scanning i onsdags, og så bettepigen, og fik at vide, at hun var sund og rask.

Jeg bekymrede mig også meget i starten, og det tror jeg ærlig talt de fleste gør. Så det er helt normalt

Anmeld Citér

8. februar 2016

Miaaalborg

Jeg er idag 8+2 og jeg er også hele tiden bekymret over der skulle være noget galt 

men jeg prøver så vidt muligt ikke at tænke over det og bare nyde graviditeten 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mom2beIhope

Stort tillykke med graviditeten

Jeg er i dag 29+0 og de der tanker, tror jeg er helt normale

Har selv under hele graviditeten bekymret mig om alt mellem himmel og hav, der kunne ske med mig, baby osv.

Anmeld Citér

9. februar 2016

migxher

Det er helt normalt (: Jeg har lige testet positiv, det er barn nummer 2, og alligevel er jeg allerede bekymret 
Men jeg forsøger at ikke tænke over det og bare glæde mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.