Psykisk syg i familen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
9 synes godt om
8. februar 2016

Anonym trådstarter

Er helt ude af den her til formiddag, har et familiemedlem som er psykisk syg og en jeg faktisk bare generelt holder mig langt væk fra da jeg ikke bryder mig om ham, men nogle gange prøver han at kontakte mig og jeg ignorer det fuldt ud, men alligevel får han mit tlf nummer fra andre familemedlemer. Har ikke hørt fra ham meget længe, men imorges havde han skrevet en besked på min Facebook 

hvil i fred og så vores kommende søns navn  ved slet ikke hvordan jeg skal tolke det men jeg synes det er vildt ubehageligt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre min kæreste siger jeg bare skal tage det roligt og ignore ham som jeg plejer da han tror det er for at få opmærksomhed han gør det... Ved godt man ikke selv vælger sin familie og han kan nok også godt mærke jeg ikke kan lide ham, han er også i behandling men han bliver aldrig bedre..

hvad vil i gøre i sådan en situation ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

SandraXOXO

Slet det og ignorer ham. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

An&Jo

Bloker ham på Facebook, så kan han ikke kontakte dig overhovedet derinde.. Derudover så synes jeg at du skal tale med meget store bogstaver til familien og bede dem holde dit nr for sig selv da du ikke ønsker kontakten til det givne familiemedlem!

Anmeld Citér

8. februar 2016

Krydserfingre

Slette lortet og blokere ham. Derudover havde jeg blevet hamrende gal på familien som giver dit nummer videre! 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Slette lortet og blokere ham. Derudover havde jeg blevet hamrende gal på familien som giver dit nummer videre! 

Ja, det min morfar som har giver ham nummeret og han var ikke klar over jeg havde det sådan men det ved han nu og har undskyldt mange gange - men ja han er blokeret på Facebook og på min mobil nu. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Er helt ude af den her til formiddag, har et familiemedlem som er psykisk syg og en jeg faktisk bare generelt holder mig langt væk fra da jeg ikke bryder mig om ham, men nogle gange prøver han at kontakte mig og jeg ignorer det fuldt ud, men alligevel får han mit tlf nummer fra andre familemedlemer. Har ikke hørt fra ham meget længe, men imorges havde han skrevet en besked på min Facebook 

hvil i fred og så vores kommende søns navn  ved slet ikke hvordan jeg skal tolke det men jeg synes det er vildt ubehageligt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre min kæreste siger jeg bare skal tage det roligt og ignore ham som jeg plejer da han tror det er for at få opmærksomhed han gør det... Ved godt man ikke selv vælger sin familie og han kan nok også godt mærke jeg ikke kan lide ham, han er også i behandling men han bliver aldrig bedre..

hvad vil i gøre i sådan en situation ?? 

Mon han har en vrangforestilling om at der er sket barnet noget ?  Og dette bare var måden at kondolere

Slet det og bloker ham på Facebook og i din telefon  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.