malou skriver:
IHHH jamen jeg har været så sindsyg heldig at få job på det nye 4 * hotel Crowne Plaza som de er ved at bygge ude i Ørestaden. Selve byggeriet hedder Copenhagen Towers
Og er det første co2 neutrale hotel i Scandinavien med solfangere osv. De fik vist over 700 uopfordrede ansøgninger uden at have sat nogle jobopslag op... så føler mig som lykkens lille smed. Jeg vender derfor tilbage til restrautions branchen som jeg er uddannet i og skal være tjener i deres V.I.P lounge og i frokost restrauranterne. Arb. tiden vil primært være fra 7-14.30. Men det bedste af det hele er... at selvom jeg bor i Malmø så kan jeg køre min bil til malmø syd station (10 min ) tage toget 2 stationer og vupti så er jeg på arbejde.Og spare benzin og bropenge. Min far har tilbudt mig at hente lille Victor ved hotellet om morgenen så jeg ikke skal tænke på at skulle aflevere ham i Valby først. (Han er i dagpleje hos mine forældre) Dernæst er den fremtidige plan at der kommer vuggestue/børnehave ved hotellet så al personalets børn kan blive passet der... det er da luksus
Og det er inden for de næste 2 at det står klart. Desuden har de lovet mig at jeg om nogle år kan starte på deres voksen udannelse som receptionist.. og det er virkelig en drøm... så er der virkelig mange døre der åbner sig for mig... pyhhh det blev vist et lidt laaaangt svar... smiler.. men er også bare så glad
http://www.copenhagentowers.dk/#/cph_towers/animation/
Et lille kig til det nye byggeri 
Knus malou og tak fordi du spurgte
for shit da, det ser VILDT ud..... fedt !!!! stort tillykke med det da, det skal da nok blive super.... Sejt nok man på sigt kan få passet barn - det er da luxus... tror slet ikke jeg kunne arbejde sådan et fint sted, jeg ville være bange for at slæbe skidt med ind på skoene, hehe... ej, det ser lækkert ud - god opstart til dig

knap så fedt med din søster, hvad er der dog sket?? Har i ikke arbejdet samme sted, synes jeg jeg mindes??
Jannie
Anmeld