Mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Vingummien

Vi fik en super risret i dag og Emil spiser jo helst selv.

Er i klar  over hvor svært det er for en på 13 måneder at spise ris ved ikke helt hvad der var mest smurt ind i mad. Emil, mig eller køkkenet hehe. Han guflede ind med hans hænder i mens jeg desperat prøvede at vise ham hvordan de små livlige ris kunne komme op på hans ske hehe. Mega grineren, men han blev da mæt til sidst, og sikke han smovsede babymajs.

Hvornår havde jeres helt  styr på de små ting man får af mad? Er mest ris Emil ikke fatter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

ekzunz

suanne85 skriver:

Er i klar  over hvor svært det er for en på 13 måneder at spise ris ved ikke helt hvad der var mest smurt ind i mad. Emil, mig eller køkkenet hehe. Han guflede ind med hans hænder i mens jeg desperat prøvede at vise ham hvordan de små livlige ris kunne komme op på hans ske hehe. Mega grineren, men han blev da mæt til sidst, og sikke han smovsede babymajs.

Hvornår havde jeres helt  styr på de små ting man får af mad? Er mest ris Emil ikke fatter

Han er skøn

Altså lige mht. ris, så har vi stadig en under bordet når vi har spist - og de små er altså 3 og 4 år nu.....tror bare det drysser meget.....

Og jeg lader dem gladeligt ligge et par timer - og nogen gange også til næste dag - så er de nemlig meget nemmere at støvsuge op end når de er helt klistrede.....hmmmm.....måske jeg skulle ha' en hund.....

Anmeld

23. september 2009

Sweet1978

Kan ikke huske det med Nadia, men Danielle sviner stadig så tålmodighed, vi tørrer bare op.... smil

Anmeld

23. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Liva kan heller ikke rigtig styre de der ski** ris. 
Og de er så møg trælse at få op fra gulvet bagefter

Anmeld

23. september 2009

kiroo

et lille råd til at få de sk**e ris op fra gulvet.. jeg lærte det da jeg arbejde i vuggestuen.. men struer lidt sand på gulvet ikke meget bare lidt, så fejer man bare op risene ruller sig sanden så de ikke klister på gulvet..

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Liva kan heller ikke rigtig styre de der ski** ris. 
Og de er så møg trælse at få op fra gulvet bagefter

Ja vi plejer at lade dem ligge til dagen efter

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Znuzke skriver:

Han er skøn

Altså lige mht. ris, så har vi stadig en under bordet når vi har spist - og de små er altså 3 og 4 år nu.....tror bare det drysser meget.....

Og jeg lader dem gladeligt ligge et par timer - og nogen gange også til næste dag - så er de nemlig meget nemmere at støvsuge op end når de er helt klistrede.....hmmmm.....måske jeg skulle ha' en hund.....

Ja det kunne være det var en overvejelse hehe

Anmeld

24. september 2009

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Ja vi plejer at lade dem ligge til dagen efter

det samme her, så er de nemmere at feje op...

Vi plejer at lave lidt sovs til ris, da de så klister mere sammen og bedre kan være på ske...

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

det samme her, så er de nemmere at feje op...

Vi plejer at lave lidt sovs til ris, da de så klister mere sammen og bedre kan være på ske...

Han fik skam også sovs hehe. Karry sovs så vi havde en kineser bagefter

Anmeld

24. september 2009

Mormilla

Min søn Patrick på 16 mån. har styr på det med ris Det har han kunne i et stykke tid.
I starten vente han`s ske om når den kom op til munden. Men fik hurtigt lært ham at gøre det rigtigt ved at holde ved han`s ske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.