Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2009

LauraLW

Oh yes de damer... og herrer! Dette handler ikke om dem man renser gryden med, eller finder på skovbunden... men den anden lidt mere uheldige slags.

Er gravid, og en af generne er jo desværre svamp. jubiii. - men det kan der jo gøres noget ved, og jeg ved jo hvorfor.

MEN smitter sådan noget stads?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Bondepigen

Ja det gør det! Har ikke selv haft svamp, men min eks fik det og jeg skulle behandles samtidig, selv om jeg ikke havde det...

Anmeld

23. september 2009

Vingummien

LauraLW skriver:

Oh yes de damer... og herrer! Dette handler ikke om dem man renser gryden med, eller finder på skovbunden... men den anden lidt mere uheldige slags.

Er gravid, og en af generne er jo desværre svamp. jubiii. - men det kan der jo gøres noget ved, og jeg ved jo hvorfor.

MEN smitter sådan noget stads?

Laura

Jeps smitter. Med at få gjort noget inden du skal føde

Anmeld

23. september 2009

heaven

det mener jeg godt det kan, men er da ikke 100 procent sikker?? Men hvis jeg var jer ville jeg enten vente til kuren er over, eller bruge et kondom... har du virkelig lyst til sex?? Uha, det har jeg ikke haft de få gange jeg har haft det...

Jannie

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Min læge mente også at jeg havde svamp, men hun sagde at hun ikke ville gøre noget ved det indtil videre.. Aner ike hvorfor!

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

heaven skriver:

det mener jeg godt det kan, men er da ikke 100 procent sikker?? Men hvis jeg var jer ville jeg enten vente til kuren er over, eller bruge et kondom... har du virkelig lyst til sex?? Uha, det har jeg ikke haft de få gange jeg har haft det...

Jannie

Nej det har jeg ikke :-) Men vi kom til at snakke om det da manden begyndte at have sympati-symptomer. - Tror nu ikke det er det, da jeg ikke havde det sidst vi var sammen.. med mindre jeg ikke har mærket det inden.

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

Ansemusen skriver:

Min læge mente også at jeg havde svamp, men hun sagde at hun ikke ville gøre noget ved det indtil videre.. Aner ike hvorfor!

ok!? Jeg fik noget creme...

Anmeld

23. september 2009

heaven

LauraLW skriver:

Nej det har jeg ikke :-) Men vi kom til at snakke om det da manden begyndte at have sympati-symptomer. - Tror nu ikke det er det, da jeg ikke havde det sidst vi var sammen.. med mindre jeg ikke har mærket det inden.

aaarrhhh - få ham behandlet for en sikkerhedsskyld....

Jannie

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

heaven skriver:

aaarrhhh - få ham behandlet for en sikkerhedsskyld....

Jannie

Ja... åh, det bliver han glad for... not. Men tak for svar :-)

Anmeld

23. september 2009

heaven

Ja... åh, det bliver han glad for... not. Men tak for svar :-)

tsk tsk.... ja, de er ikke glade for den slags de mænd - men det er vi jo heller ikke... bare af sted til lægen med ham...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.