Jeg har virkelig brug for at høre at nogen har haft en positiv oplevelse med dette! Jeg skylder stadig penge på et gammelt indskudslån jeg tog gennem kommunen for år tilbage - jeg har vel betalt halvdelen ca. Nu står keg i en situtation hvor jeg er blevet hjemløs og leder derfor desperat efter bolig hurtigt og har ikke rigtig tid/mulighed for at spare op pt. På borger.dk kan jeg læse at man i særlige tilfælde kan få lov at låne til et indskudslån selvom man skylder på et gammelt - og jeg har fundet nogle ledige boliger i en by hvor vi har råd til at sidde. Jeg spørger naturligvis kommunen, men jeg vil bare høre om nogen af jer har fået lov til at tage et ekstra indskudslån? Jeg håber lidt min situtation er "særlig" nok til at jeg kan få lov.
Overvejer om jeg kan tilbyde de kan tage mine børnepenge de næste to gange - det vil dække det hele, tror i det kunne være en mulighed?
Jeg VED godt kun kommunen kan svare 100% rigtigt, men jeg føler lidt jeg for første gang ser et lys og har bare lidt brug for at høre positive historier
Anmeld
Citér