samvær imellem far/baby (søster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
8 svar
1 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Enlig 

Nogen herinde  der Evt har forslag.

Jeg har en barn på 4 mdr.  Tænker Hvordan skal man lige gøre med samvær ved faderen/ storsøster på 5 ?? 

/hvad gør man lige der.. ikke hjemme hos mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Enlig 

Jeg har en barn på 4 mdr.  Tænker Hvordan skal man lige gøre med samvær ved faderen/ storsøster på 5 ?? 

Umiddelbart skal far have baby et par timer af gangen. Hvis du ammer så skal det vel enten være sammen med dig, eller kun være mellem måltider. Sådan at du ammer lige inden far får baby og du så får baby når det er tid til at amme igen.  Hvis du ikke ammer, så kunne det sagtens være sådan at far kan give en flaske under samvær. 

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men det er sådan jeg kunne forestille mig det skulle foregå.

Ellers så ring ind til statsforvaltningen. Er sikker på at de kan hjælpe med råd og vejledning.

Anmeld Citér

7. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Enlig 

jeg ved ikke om du ammer eller hvad, men jeg mener at have hørt at du kan få et lokale stillet til rådighed hos statsamtet, så far kan se sine børn, men at du stadig er i nærheden og kan amme, men uden at skulle have ham ind i dit hjem...

Anmeld Citér

7. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Enlig 

Skal lige forstå samvær med søster, er du så ikke mor til hende? For er hun ikke så tænker jeg det samvær der skal være skal være så familiært som muligt. Når baby er så lille og du måske ammer så skal det være kort tid af gangen hvis du ikke er med, vel ligesom man ville lade en bedsteforældre passe. 

Og kunne du var det måske skønt for storesøster I kunne have hele dage sammen, men det kræver jo et godt samarbejde 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for svarene Jeg ammer. Mit barn 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

• Jow det er også pige

Anmeld Citér

7. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Tak for svarene Jeg ammer. Mit barn 

Hvis den store også er din så kan far måske komme og være sammen med jer alle sammen nogle timer den dag han alligevel skal have storesøster hjem til samvær og så måske aflevere hende igen og være et par timer?

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har den mindste ved mig og han har den store pige ved ham... 

Anmeld Citér

7. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Jeg har den mindste ved mig og han har den store pige ved ham... 

Okay så når han afleverer til samvær og henter igen  og så med tiden kan man trappe stille op så lillesøster kan komme en hel dag til far og senere med overnatning. Storesøster får jo samværet hjemme hos dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.