Følelsesløshed i tunge og læberne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.992 visninger
5 svar
6 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej, jeg lider meget af tunge og læbe følelsesløshed i 3 dage hvor jeg fik kvalme og var meget svimmel her igår aftes at jeg ikke kunne sove i flere timer.. Jeg har ikke spist noget jeg ikke plejer, men jeg er dog fast rygere og jeg har røget siden jeg var 16 år.. Nogle af jer der har oplevet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Ka+Ma=Be

Er det kun i læbe og tunge du oplever symptomerne, eller er andre kropsdele indvoldverede? Har du andre symptomer? (Prikkende, brændende fornemmelse) Og oplever du synkebesvær/fejlsynk?

Følelsesløshed i munden kan skyldes alt fra harmløse til alvorlige lidelser. Jeg ville under alle omstændigheder ringe til lægen og blive tjekket - også for at sikre, at det ikke er behandlingskrævende ☺

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Er det kun i læbe og tunge du oplever symptomerne, eller er andre kropsdele indvoldverede? Har du andre symptomer? (Prikkende, brændende fornemmelse) Og oplever du synkebesvær/fejlsynk?

Følelsesløshed i munden kan skyldes alt fra harmløse til alvorlige lidelser. Jeg ville under alle omstændigheder ringe til lægen og blive tjekket - også for at sikre, at det ikke er behandlingskrævende ☺

Hvad kan det være hvis det er alvorligt..? Nej altså da jeg skulle putte min søn (vuggede ham i armene) blev mine øjne pludselig tunge, og jeg blev rigtig svimmel.. :/ det føles som stikkende/hævet fornemmelse..

Anmeld Citér

7. februar 2016

EAF

Hvad kan det være hvis det er alvorligt..? Nej altså da jeg skulle putte min søn (vuggede ham i armene) blev mine øjne pludselig tunge, og jeg blev rigtig svimmel.. :/ det føles som stikkende/hævet fornemmelse..

Ring til lægen og konsulter dig med denne. Vi skal slet ikke ud at gisne om hvad det kan være, for der er sikkert lige så mange muligheder som der er usandsynligheder. Selv læger vil ikke udtale sig konkret om noget før du er undersøgt. Havde jeg det som dig tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på at ringe til vagtlægen, især når du har oplevet det over 3 dage. Så er det legalt nok. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Muffinmus

Enig, det ville være dumt at gætte, og ville sikkert skræmme mere end nødvendigt, så ring til enten vagtlægen nu eller som minimum din egen læge i morgen. Det er jo ikke for sjov at dele af kroppen bliver følelsesløs.

Anmeld Citér

7. februar 2016

Ka+Ma=Be

Som sagt kan der være et hav af årsager.

Og lige præcis derfor mener jeg, at det er relevant at lade sig undersøge. Ofte kan en "simpel" behandling løse problemet ☺

God bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.