Dronninglund fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej skønne mennesker.

Min mand og jeg prøver at få et barn mere. Hans sædkvalitet er nedsat, og vi har prøvet i næsten halvandet år, men intet er sket.

jeg tænker så om vi måske skulle få henvisning til Dronninglund Fertilitetsklinik (Hvis priserne ikke er sindssyge) 

Så jeg tænker om der er nogen der ved hvad det koster hvis jeg skal insimineres med min mands sæd? Og om det overhovedet er en mulighed når vi allerede har fået børn sammen på naturlig vis? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker.

Min mand og jeg prøver at få et barn mere. Hans sædkvalitet er nedsat, og vi har prøvet i næsten halvandet år, men intet er sket.

jeg tænker så om vi måske skulle få henvisning til Dronninglund Fertilitetsklinik (Hvis priserne ikke er sindssyge) 

Så jeg tænker om der er nogen der ved hvad det koster hvis jeg skal insimineres med min mands sæd? Og om det overhovedet er en mulighed når vi allerede har fået børn sammen på naturlig vis? 

Jeg MENER at inseminering er 'gratis' dvs i skal selvfølgelig selv betale for medicin.. Men hvis hans sædkvalitet er meget nedsat er det ikke sikkert at IUI er nok men IVF/ICSI og det er dyrt. Kan ikke huske hvor mange sædcelller man min. anbefaler ved inseminering.. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg MENER at inseminering er 'gratis' dvs i skal selvfølgelig selv betale for medicin.. Men hvis hans sædkvalitet er meget nedsat er det ikke sikkert at IUI er nok men IVF/ICSI og det er dyrt. Kan ikke huske hvor mange sædcelller man min. anbefaler ved inseminering.. 

Vi ved ikke hvor meget nedsat den er. Vi har kun fået af vide at den er moderat nedsat. Også af Dronninglund. 

Men om ikke andet må jeg prøve at ringe derop. Ville bare være rart hvis noget vidste noget i forvejen

Anmeld Citér

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Vi ved ikke hvor meget nedsat den er. Vi har kun fået af vide at den er moderat nedsat. Også af Dronninglund. 

Men om ikke andet må jeg prøve at ringe derop. Ville bare være rart hvis noget vidste noget i forvejen

Jeg synes i skal prøve at ringe derop som du selv nævner De kan svare helt præcist på dine spørgsmål  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg synes i skal prøve at ringe derop som du selv nævner De kan svare helt præcist på dine spørgsmål  

det vil jeg prøve. Mange tak

Anmeld Citér

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

det vil jeg prøve. Mange tak

Du må godt give en up date når du ved noget mere  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Du må godt give en up date når du ved noget mere  

Det skal jeg gøre

Anmeld Citér

7. februar 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker.

Jeg mener der pr 11 november 2015, blev indført brugerbetaling til inseminering ved barn nummer 2.  http://www.43524242.dk/page/brugerbetaling_til_2_barn_er_indfort_pr_11_november_2015

derudover er jeg ret sikre på i skal på privatklinik når i har et barn sammen. Dronninglund er offentlig.. 

Jeg ville nok regne med en 4000 med medicin ved inseminering pr forsøg. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg mener der pr 11 november 2015, blev indført brugerbetaling til inseminering ved barn nummer 2.  http://www.43524242.dk/page/brugerbetaling_til_2_barn_er_indfort_pr_11_november_2015

derudover er jeg ret sikre på i skal på privatklinik når i har et barn sammen. Dronninglund er offentlig.. 

Jeg ville nok regne med en 4000 med medicin ved inseminering pr forsøg. 

Det var også ca det jeg havde regnet ned pengemæssigt. Men jeg prøver at ringe derop. Om ikke andet har de måske nogle navne på privatklinikker. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det var også ca det jeg havde regnet ned pengemæssigt. Men jeg prøver at ringe derop. Om ikke andet har de måske nogle navne på privatklinikker. 

Dronninglund-FK er lukket ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.