kan jeg har skadet min knogle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min søn og jeg var med hans klasse på skøjtebanen i forgårs og der røg jeg på røven på isen, men tænkte ikke videre over det... ja, jeg var da øm, den det siger jo sig selv...

Smerterne er der dog stadig, faktisk er de blevet værre hen over weekenden... det gik så op for mig at jeg har landet sådan at smerten sidder lige omkring korsbenet, og jeg kan ikke lade være med at tænke om det kan have en betydning, og hvad jeg så kan gøre...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Liv_86

Ville nok blive undersøgt. 

Jeg røg af en hest for 12 år siden og landte på mit haleben. Okay det var også fra en stor hest i fuld galop. Men jeg har i dag en nerveskade som jeg lider under hver dag.

ville helt klart ringe til lægen i morgen, for at få det tjekket. Håber for dig at det bare er musklerne

Anmeld Citér

7. februar 2016

Ka+Ma=Be

Du kan sagtens have lavet en forstuvning, eller for den sags skyld brækket noget af halebenet. Det bedste du kan gøre er at aflaste og undgå tryk på halebenet. Man gør sjældent noget ved disse problemer,  men skulle smerterne ikke gå i sig kan en kiropraktor undersøge og evt behandle manuelt.

God bedring

Anmeld Citér

8. februar 2016

Mamalou

Jeg synes du skal konsultere din læge, så er du på den sikre side. God bedring

Anmeld Citér

9. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg var hos lægen i går, og er kommet på smertestillende, for jeg har fået slået musklerne og slag på både haleben og korsben...

lægen sagde at jeg skal komme igen hvis smerterne ikke forsvinder, eller hvis de bliver værre...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.