Hvornår testede i positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2016

Lospe

Hej med jer

Ja som overskriften siger, hvornår kunne i teste positiv? Jeg har testet i dag, som er 3 dage før forventet mens. Men negativ. 

Håber at høre fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Liv_86

Med min datter testede jeg før dagen efter jeg skulle have haft mens og der var den positiv. 

Har lige testet i dag 3+1 hvor den er negativ. 

Håber den bliver positiv senere på ugen

Anmeld Citér

7. februar 2016

Lospe

Liv_86 skriver:

Med min datter testede jeg før dagen efter jeg skulle have haft mens og der var den positiv. 

Har lige testet i dag 3+1 hvor den er negativ. 

Håber den bliver positiv senere på ugen

Altså dagen før forventet mens? 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor langt jeg egentlig er, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid? Men det må vel være nogenlunde samme som dig måske? 

Det er vildt spændende men samtidig også meget frustrerende at gå og vente. Tænk hvis den er negativ, så skal man igennem det hele en gang til  Ved godt der er mange som bruger utrolig lang tid på at blive gravide, men tror alle kender følelsen af, at når man har taget beslutningen, så må det også gerne være nu 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Liv_86

Lospe skriver:

Altså dagen før forventet mens? 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor langt jeg egentlig er, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid? Men det må vel være nogenlunde samme som dig måske? 

Det er vildt spændende men samtidig også meget frustrerende at gå og vente. Tænk hvis den er negativ, så skal man igennem det hele en gang til  Ved godt der er mange som bruger utrolig lang tid på at blive gravide, men tror alle kender følelsen af, at når man har taget beslutningen, så må det også gerne være nu 

Nej dagen efter jeg forventede mens. Testede kun fordi min mens ikke kom. 

Men denne gang er jeg mere utålmodig. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg testede positiv første gang da jeg var 3+1.  Er 26+5 i dag. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Spiloppi

Frygtelig ventetid!! Kan sagtens huske det jeg testede ultra ultra svagt positiv 3+5 mener jeg... Den var først sådan tydelig 4+0, på dagen hvor mens skulle være kommet. Så den kan sagtens blive positiv for dig om et par dage, du kan alligevel først regne med det når mens udebliver. Jeg krydser fingre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.