Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SDD skriver: Spændende
Spændende
Ja rigtig meget
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver:
Tak
Ja så skønt Desværre ingen til frys, men alle 3 var blevet befrugtet de har bare ikke delt sig rigtigt, men bare det at vide at alle 3 blev befrugtet er godt
Ja så skønt
Desværre ingen til frys, men alle 3 var blevet befrugtet de har bare ikke delt sig rigtigt, men bare det at vide at alle 3 blev befrugtet er godt
Jeg har altid haft en masse på frys men det tog alligevel meget lang tid at blive gravid så mange æg er ikke altid = kvalitet.. Og ud af 3 æg synes jeg det er rigtig flot at et har delt sig Der vil altid falde nogen fra
o1Mutte skriver: Jeg har altid haft en masse på frys men det tog alligevel meget lang tid at blive gravid så mange æg er ikke altid = kvalitet.. Og ud af 3 æg synes jeg det er rigtig flot at et har delt sig Der vil altid falde nogen fra
Ja jeg var også godt nervøs igår fordi jeg følte chancen var så lille. De fortalte mig at det ca. er hver 3. æg der deler sig rigtigt så det passede jo meget fint
grinny skriver: Ja jeg var også godt nervøs igår fordi jeg følte chancen var så lille. De fortalte mig at det ca. er hver 3. æg der deler sig rigtigt så det passede jo meget fint
Det kan jeg godt forstå men et æg er jo super.. Nu starter ventetiden for alvor
o1Mutte skriver: Det kan jeg godt forstå men et æg er jo super.. Nu starter ventetiden for alvor
Ja 14 lange dage
grinny skriver: Ja 14 lange dage
De er de værste synes jeg. Man ved der er en reel god chance for graviditet så tiden sneegler sig bare afsted. Håber du kan få tiden til at gå
grinny skriver: 1 æg har klaret sig Så vi tager lige turen fra Nakskov til København igen - men sådan er det
1 æg har klaret sig
Så vi tager lige turen fra Nakskov til København igen - men sådan er det
Jubiii. Har været spændt på dine vegne.
Jeg krydser fingre for at det er guldægget og i får jeres længeventede baby.
Dejlig nyhed at komme ind til
for et godt resultat om 14 dage hep hep hep
Yoggibear skriver: Jubiii. Har været spændt på dine vegne. Jeg krydser fingre for at det er guldægget og i får jeres længeventede baby.
Ville være så skønt så det lige er ægget
Tænk sig at kunne nå at føde i 2016 - det er drømmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128