IPad'en taber hurtigt strøm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.755 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. februar 2016

Leneur

Ja min datters 1- årige iPad taber hurtigt strøm. Selv når den bliver opladet men i brug. Har i et smart trick til at rense iPad'en eller tror i der er noget i vejen med opladeren? selvom den hverken har brud eller andre skader. Jeg er ikke god til det her teknik noget og aner ikke hvordan jeg rense for cache, så det må meget gerne skæres ud i pap.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Annemette07

Leneur skriver:

Ja min datters 1- årige iPad taber hurtigt strøm. Selv når den bliver opladet men i brug. Har i et smart trick til at rense iPad'en eller tror i der er noget i vejen med opladeren? selvom den hverken har brud eller andre skader. Jeg er ikke god til det her teknik noget og aner ikke hvordan jeg rense for cache, så det må meget gerne skæres ud i pap.... 

Man kan dobbeltklikke på homeknappen og lukke de programmer man har haft åben. Du kan også prøve at gå ind og se om programmerne opdatere i baggrunden, det kan nemlig også tage enormt meget strøm :-)

Anmeld Citér

7. februar 2016

Leneur

Annemette07 skriver:

Man kan dobbeltklikke på homeknappen og lukke de programmer man har haft åben. Du kan også prøve at gå ind og se om programmerne opdatere i baggrunden, det kan nemlig også tage enormt meget strøm :-)

Nu har jeg nulstillet alt, så må jeg se om det gør en forskel. Hvor kan jeg se henne om programmerne opdaterer?og jeg lukker altid for de programmer der har været i brug, netop for at spare på strømmen.  Håber da at hvis det ikke virker at der bare skal en ny oplader til men vil gerne prøve tingene af inden, for at være sikker... 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Annemette07

Leneur skriver:

Nu har jeg nulstillet alt, så må jeg se om det gør en forskel. Hvor kan jeg se henne om programmerne opdaterer?og jeg lukker altid for de programmer der har været i brug, netop for at spare på strømmen.  Håber da at hvis det ikke virker at der bare skal en ny oplader til men vil gerne prøve tingene af inden, for at være sikker... 

Der er nogle tips her til det. Det er godt nok til iPhone, men nogen af tingene er jo det samme :-)

http://meremobil.dk/2014/10/7-tips-spare-batteriet-i-ios-8/

Anmeld Citér

7. februar 2016

Leneur

Annemette07 skriver:

Der er nogle tips her til det. Det er godt nok til iPhone, men nogen af tingene er jo det samme :-)

http://meremobil.dk/2014/10/7-tips-spare-batteriet-i-ios-8/

Tak skal du have. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

stinemavepine

Du kan også skrue ned for lysstyrken - inde i indstillinger. Det bruger også meget strøm. Når vi har vores mest lysende, er den kun på halv styrke og der er masser af lys i.

http://stinemavepine.blogspot.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.