Når rejsekort og NemID modarbejder en... *grrr*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Marts<3 skriver:

Hvis du tanker op via hjemmesiden, så kan det tag over 24 timer før din indbetaling bliver registeret. 

Ved hvertfald at i 7-eleven på Nørreport, kan man også tanke op... 

Det tager 5 timer via hjemmesiden ;)

men ja det er derfor jeg gerne ville have gjort det i god tid så jeg ikke endte med som en gang hvor jeg ikke kunne bruge mit kort fordi det ikke havde registreret endnu...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Wampires

Hck skriver:

Ahh, så har du sørme travlt hvis du ikke har tid til at bruge de 5 min det tager at tanke op på stationen og når du heller ikke vil bruge automatisk optankning har jeg ikke flere forslag til dig

jeps... busy busy busy...

og det er ikke at jeg ikke vil bruge automatisk optankning men synes det er tosset at sætte det op når jeg ikke skal bruge kortet mere end et lille stykke tid...

som jeg havde forstået det så tanker den hele tiden op...

Anmeld Citér

7. februar 2016

Wampires

MysteriousAngel skriver:

Så synes jeg godt nok at du har et stramt program hvis du hverken har tid om morgenen eller om eftermiddagen til at droppe ind og få tanket op..

jeps...

Jeg skal afsted hver morgen kl. 6.30 og er tidligst tilbage på stationen igen 17.30... så skal jeg hjem, lege med sønnen, lave aftensmad, få børstet hans tænder, gjort ham klar til seng med godnathistorie og godnatsang inden kl. 20... tager ca. 15-20 minutter at komme hjem fra stationen... med bussen...

Så nej har ikke rigtig hverken tiden eller overskuddet til det med at stå og tanke op på stationen...

Når jeg endelig har "fri" så er der en masse gøremål der skal ordnes herhjemme som ofte bliver skubbet de andre dage fordi jeg ikke kan overskue det ovenpå at have været på arbejde...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.