Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Beck skriver:Haha...Min mor bor i USA og arbejder med Sightseeing i Washington DC, de startede et firma i San Francisco for nogle aar siden, og da spurgte en af chauffoerene fra DC, Hvor i Europa ligger San Francisco? haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver:Jeg faar tit udtalelsen ' is denmark in Germany??
Tjuhl skriver:Obama fik vist også liiiige udtalt copenhagen som KOOOOPENHAAAAGEN igår i nyhederne...det er skismer ikke godt nok mr. president!
Miamaja skriver:Saa laenge presidenten er klar over, der er en hovedstad der hedder Kobenhavn og kan lede landet paa en ordentlig og intelligent maade, saa er det mig absolut bedovende hvordan hans udtalelse er.Jeg EEEEEELSKER vores president!!!
Tjuhl skriver:tjae...det er bedre end en republikaner
naesten ALT er bedre er vildt glad for vi endelig har en SORT praesident og som i det mindste kan udtale sig paa en intelligent maade og er fredelig. bush, han kunne ikke udtale sig intelligent om noget og det var SAA pinligt var ogsaa vild med clinton's ledelse...om de saa knepper til hojre og venstre og er deres koner utro - det er ikke ensbetydende med en daarlig praesident, synes jeg.
Tjuhl skriver:uh, der er jo også denne gode gamle en, hvis man vil skræmmes http://www.youtube.com/watch?v=iiPQdU64Adk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128