Hvorfor er dagen så laaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2016

grinny

Yoggibear skriver:

Krydser fingre for at der er positivt svar i morgen. Your baby is long overdue. 

Tusind tak 

Ja storken kender i hvert fald ikke vores adresse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

tarkoflen

Et minut tager 100 år når man går og venter, jeg kan godt huske det! Og jeg troede heller ikke på gode nyheder og det var så hårdt! Jeg krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

6. februar 2016

grinny

tarkoflen skriver:

Et minut tager 100 år når man går og venter, jeg kan godt huske det! Og jeg troede heller ikke på gode nyheder og det var så hårdt! Jeg krydser alt hvad jeg kan 

Ja det er helt vildt så langsomt det går, og har slet ikke kunne nyde min lørdag fordi jeg ønsker bare weekenden snart slutter 

Håber håber håber, og tak 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Yoggibear

grinny skriver:

Tusind tak 

Ja storken kender i hvert fald ikke vores adresse 

Jeg læste for noget tid siden en bog hvori der var en siDste- øjeblik- rednings- drage. Den skulle på pension om et års tid men indtil da ville den ikke tabe ansigt. Sagen var nemlig den at den var blevet gammel og næsten blind. Tænker det kan være at jeres tilkendte drage har det samme problem ... Håber den hyrer en til at hjælpe, spørger om vej eller køber en gps snarligt ! 

Anmeld Citér

7. februar 2016

klmf

Tænkte på dig i nat mens jeg lå og roterende,  gas vide om du også ligger søvnløs Håber på godt svar i dag, lige om lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.