skåret mig i hælen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. februar 2016

TNBC

Sagen er at jeg har skåret mig i hælen med en kniv(sådan en man laver papirudklip med.. svært at foreklarer) 

Det gør ondt og har blødt, men ved ikke om der er noget jeg skal holde øje med.. så håber der er nogen der  ved om det er farligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
TNBC skriver:

Sagen er at jeg har skåret mig i hælen med en kniv(sådan en man laver papirudklip med.. svært at foreklarer) 

Det gør ondt og har blødt, men ved ikke om der er noget jeg skal holde øje med.. så håber der er nogen der  ved om det er farligt

Umiddelbart ville jeg bare sørge for at det rent og får ro og luft til at hele. Altså ikke noget med at pakke det ind i plaster 24-7, og sid med foden oppe så meget som muligt uden at hvile direkte på såret. Men selvfølgelig have plaster på når du skal have strømper og sko på, så der ikke kommer skidt i det. Hvis det er meget dybt ville jeg tage til lægen.

Anmeld Citér

6. februar 2016

TNBC

MummiT skriver:

Umiddelbart ville jeg bare sørge for at det rent og får ro og luft til at hele. Altså ikke noget med at pakke det ind i plaster 24-7, og sid med foden oppe så meget som muligt uden at hvile direkte på såret. Men selvfølgelig have plaster på når du skal have strømper og sko på, så der ikke kommer skidt i det. Hvis det er meget dybt ville jeg tage til lægen.

Ja det er også det jeg tænker. Desværre er det under foden, så humper rundt. 

Tak for svar

Anmeld Citér

6. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
TNBC skriver:

Ja det er også det jeg tænker. Desværre er det under foden, så humper rundt. 

Tak for svar

Åh ja det gør hammer nas! God bedring

Anmeld Citér

6. februar 2016

TNBC

MummiT skriver:

Åh ja det gør hammer nas! God bedring

Tak

Anmeld Citér

6. februar 2016

tumle

TNBC skriver:

Vær opmærksom på om din stivkrampevaccine stadig gælder. ��

Anmeld Citér

6. februar 2016

TNBC

tumle skriver:

Vær opmærksom på om din stivkrampevaccine stadig gælder. ��

Jeg fik heldigvis en sidste år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.