Hej alle i søde mødre.
Ja, som min overskrift sjovt nok siger, så tror jeg at jeg skal skilles..
Mig og min mand har faktisk kun været gift i lidt over 1 år.. Og vi har vores datter på knap 1 år..
Men ja.. Jeg har længe overvejet om det nu er det her jeg vil. Han er min første kæreste, og første mand jeg havde sex med, så man kan vel godt sige at jeg ikke har prøvet så meget. Men det sidste halve år, har jeg gået meget med tankerne for mig selv, jeg har slet ikke åbnet mig op overfor ham. Jeg er for blot et par uger siden begyndt at flirte med andre fyre, hvilket slet ikke ligner mig? Jeg har længe gået og undret mig over om det er mig og ham resten af livet. Hvis ham og min datter er væk på weekend ved hans forældre, så er det kun hende jeg savner. Aldrig ham.
Vi havde en episode for et par måneder siden, hvor vi kom hjem fra hans forældre, og vi kom op og skændes omkring at jeg synes godt at jeg kunne få lov til at gå en enkelt aften i byen med en veninde, fordi jeg er den der har siddet hjemme det sidste år med vores datter, jeg har slet ikke været i byen eller noget, men det har han. Han bliver så lidt sur over at jeg har det sådan, for når man er mor så skal man åbenbart sidde hjemme og aldrig få lov til andet end at passe børn, og han må alt! Så vi kom op og skændes super meget, og det var der det skete. Han tog så hårdt fat i min overarm at jeg fik mærker. Han slog mig.. Og så smed han mig ind i soveværelset og sagde at når jeg var kommet på bedre tanker kunne jeg komme ud igen.. Jeg tog mine sko da han havde lukket døren og løb ud af teresse døren i soveværelset og var væk i knap to timer.. Den eneste grund til at jeg kom tilbage var pga vores datter. Jeg ville ikke lade hende i stikken. Men ham! Årh! Han kunne rende mig et hvis stykke! Jeg var ked af det og såret, men ikke mindst bange! Jeg var så forfærdeligt bange for at det skete igen.. Jeg sov ikke den nat og de efterfølgende nætter. Jeg begyndte at gøre ting ved mig selv, som nok i bund og grund ikke er okay, men for at få tårene sat et andet sted hen var jeg nødt til det..
Han ved ikke jeg har gået med de her tanker.. Han ved ikke jeg rent faktisk har kigget på lejelighed et andet sted end hvor vi bor nu.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal ligge den op for ham? Jeg er bange for hans reaktion! Jeg ved ikke om jeg tør? Men på den anden side så har jeg heller ikke lyst til at være i et ægteskab hvor jeg ikke er tryg og hvor jeg flirter med andre? Jeg tror ikke jeg elsker ham mere? Eller jo, man vil jo altid elske sin første for evigt, men jeg elsker ham ikke på den samme måde som jeg gjorde før.. Jeg er ikke forelsket i ham længere?
Altså jeg har ikke været ham utro eller noget, men jeg skriver med andre.. Ikke noget frækt eller noget. Bare helt almindelige samtaler.. Men stadig? Burde jeg det når jeg er gift?
Hvordan ligger jeg den her op for ham? Siger jeg bare "Hey skat, jeg vil skilles?" Jeg ved med mig selv at jeg er nok nødt til at komme væk fra det her nu, inden jeg bliver kørt endnu længere ned..
Hvordan gjorde i? Hvis der er nogle af jer der har prøvet det? (det skal lige siges vi har været sammen i snart 8 år, så det er jo ikke et nyt forhold)
Håber der er nogle der kan hjælpe.. For jeg ved ærligtalt ikke hvad jegskal gøre af mig selv mere. jeg har ikk lyst til at være hjemme når han er her..
Og for første gang i 2 år skal jeg i byen med min bedsteveninde! Så jeg glæder mig! En aften uden en mand der er sur og en aften uden baby gråd.. En aften hvor jeg kan komme hjem i min seng uden nogen som helst. (De er taget op til hans forældre)
Anyways.. Håber der er nogle der kan hjælpe..
Fortsat god Weekend...