Puregon? hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har taget puregon siden mandags. fik en på 300, og skulle kun tage 50 hver dag. så det ville sige den ville være færdig i dag, men der stadig ca 50-100 i?.. og jeg har skam husket det hver dag, men ikke følt at der kommet noget ud af den?. kan det passe . skal jeg så bare tage det der tilbage sener? eller sige det når jeg skal der over mandag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg har taget puregon siden mandags. fik en på 300, og skulle kun tage 50 hver dag. så det ville sige den ville være færdig i dag, men der stadig ca 50-100 i?.. og jeg har skam husket det hver dag, men ikke følt at der kommet noget ud af den?. kan det passe . skal jeg så bare tage det der tilbage sener? eller sige det når jeg skal der over mandag?

Det har jeg også oplevet, jeg tror der automatisk er mere i en der skal være. Jeg stod nemlig som dig og tænkte om jeg der nogen gange ikke havde været noget i. Men mine folikler havde vokset fint, snak med klinikken men lad være med at tage mere. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Mille:)

Der er altid ekstra i , for jeg har været forvirret som dig og spurgte på klinikken 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

fandt ud af at det var normal. mange tak !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.