15 dag kun æg på 7,8 mm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2016

smilfraungpige

Jeg var i går på odense fertilitetkilnik  igen, efter at have fået puregon 50 IE i 4 dage, så nu skal jeg igen lige tage det 3 dage, før de enten vil sætte doseis op. eller give mig noget andet. min slimhinde var begyndt at blive tyk, og mit støreste æg målte kun 7,8 mm. hvor den på 11 dagen målte 3-5 mm .. så det ikke meget de vokser. frygter bare det aldrig lykkes grundet min pcos, og afhængihed for kuldyrater, men mest af alt sukker. har virkelig gået ned med det, men svært at stop helt.   skal der over igen mandag :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

Chellie

Jeg måtte også have lidt ekstra stimulering af æggene før de gad vokse sig store nok (det var til IUI). Men forsøget lykkedes alligevel, og nu har jeg termin om en måned. Alt håb er ikke ude!! 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Tine B

Jeg forstår dig godt! 

Jeg har også pcos og var igennem dette:

Fik 50 ie i omkring 7 dage, derefter scanning.

Blev sat op til 75 ie i 3 dage, så scanning.

75 ie 3 dage mere, scanning igen.

100 ie i 4 dage, scanning,

100 ie 4 dage mere, scanning.

150 ie 4 dage, scanning.

200 ie i 3 dage, scanning 

Bingo.. 1 stk sølle follikel på 16 mm, tog ægløsningssprøjten på det tidspunkt jeg fik at vide, kunne mærke herhjemme at jeg havde ægløsning, hvilket gynækologen også kunne se jeg havde haft ca ½-1 time inden inseminering.. Det lykkedes i første forsøg og jeg er nu i 24. uge.. Op med hovedet... Uanset hvor længe det tager, skal du nok blive stimuleret nok til at folliklerne bliver store nok til ægløsning.. Det kan bare godt tage lidt tid, fordi de netop starter stille ud ved dig pga din pco, sådan at du ikke bliver overstimuleret..  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Tine B

I øvrigt også Puregon jeg fik.. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

smilfraungpige

jeg håber det lykkes for mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.