Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
12 svar
2 synes godt om
6. februar 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min 4-årige har fået noget der ligner en stor pigment plet i hovedebunden. Hvad kan det være? Synes det er tidligt at få sådan en så tænker det må være noget andet, han havde den ikke får 14 dage siden da han blev klippet, og den sidder lige i hvirvlen så burde havde opdaget den hvis den var der. Det den eneste han har og den er rimlig stor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

EAF

sommerbarn<3 skriver:

Min 4-årige har fået noget der ligner en stor pigment plet i hovedebunden. Hvad kan det være? Synes det er tidligt at få sådan en så tænker det må være noget andet, han havde den ikke får 14 dage siden da han blev klippet, og den sidder lige i hvirvlen så burde havde opdaget den hvis den var der. Det den eneste han har og den er rimlig stor.

Modermærke? 

Anmeld Citér

6. februar 2016

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
EAF skriver:

Modermærke? 

Men kan det godt bare opstå ligepludselig?

Anmeld Citér

6. februar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det ligner et modermærke. Min søn fik også hans første modermærke som 4 årig.

Anmeld Citér

6. februar 2016

EAF

sommerbarn<3 skriver:

Men kan det godt bare opstå ligepludselig?

Ja sagtens, min søn er 6 år nu. Men han fik også lige pludselig to modermærker mellem hans 4 og 5 år i hårkanten, en efter den anden. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

sommerbarn<3

EAF skriver:

Ja sagtens, min søn er 6 år nu. Men han fik også lige pludselig to modermærker mellem hans 4 og 5 år i hårkanten, en efter den anden. 

Okay, jamen så det jo nok bare det 

Anmeld Citér

6. februar 2016

sommerbarn<3

Aisha skriver:

Det ligner et modermærke. Min søn fik også hans første modermærke som 4 årig.

Det er nok bare sådan et så 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Soonmom

Modermærker opstår hele livet, så længe de ikke har farlige former eller farver er det helt fint

Anmeld Citér

6. februar 2016

EnGodMor

Her fik mit ene barn modermærker inden to års alderen, så det vil jeg gætte på det os er det dit barn har

Anmeld Citér

6. februar 2016

Augustmama

Ingen børn fødes med modermærker de kommer først senere. Vores pige på 3 år har lige fået sine første to.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.