Kan man gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2016

Anonym trådstarter

Håber det er ok jeg spørger her!

for et års tid siden brækkede jeg armen ved et fald - jeg tog på sygehuset, blev scannet og de gav mig gips på. Jeg klagede også over smerter i albue men dette blev afvist. Dog finder lægerne ud af de har taget fejl og seks dage efter faldet og bruddet (hvor jeg iøvrigt ikke har haft beskyttelse omkring min albue) bliver jeg så opereret i albuen og så skulle alt være godt. Nu er der gået et år, og jeg har intet hørt eller fået besked om genoptræning og jeg kan virkelig kun bruge min arm ret begrænset. Kan jeg gøre noget ved det? Eller er det bare ærgerligt nu? Er ret træt af det, og kan mærke det begynder at genere i hverdagen. Er også begyndt at få lidt ondt og min hånd/arm sover rigtig tit

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

Joan ( Smallie )

Hvis du ikke har kunne bruge den et helt år hvorfor har du så ikke kontaktet sygehuset og snakket med dem om det eller i det mindste din egen læge og hørt hvad han eller hun syntes om det.

Jeg blev opereret i håndledet lige før jul og der følger ingen genoptræning med så jeg har kontaktet min egen læge og fået en henvisning til fyse for at få alle de midler til rådighed jeg her. Jeg skal godt nok selv betale men det vil jeg heller end at have smerter resten af mit liv.

Anmeld Citér

6. februar 2016

Sedigfor

Da jeg brækkede min lillefinger og hånd samme hånd og samme tid. Da fik jeg af vide rengøring er vejen frem

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anja82

Tror desværre det er for sent nu at rette 100% op på det - men kontakt læge eller en fys og få nogle øvelser.. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Mamalou

Jeg synes du skal konsultere din praktiserende læge. Det er aldrig for sent at gøre noget, spørgsmålet er bare hvad der giver mening og det skal ske på baggrund af en lægefaglig vurdering. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Soonmom

Hvorfor dælen har du ventet et helt år? 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har været, og er faktisk stadig, mere eller mindre hjemløs, så det har ikke lige stået øverst på to-do listen - det er bare begyndt at gøre ondt og så rykker det naturligvis op på listen. Tak for råd, vil forsøge at snakke med en læge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.