Dækker vores rejseforsikring mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.255 visninger
10 svar
2 synes godt om
6. februar 2016

Anonym trådstarter

Min familie og jeg er i Lalandia. 

Vi ankom torsdag og allerede fredag vælter vores søn på løbecykel og slår hul i hovedet. Det betyder at han hverken må bade eller være fysisk aktiv i den kommende uge.

Vores ferie er mere eller mindre ødelagt, da vi som familie jo er nødt til at splitte os op - en voksen hos vores søn og en voksen hos vores datter.

Er der nogen, der har erfaring med om man kan få refunderet noget ved sin rejseforsikring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Vi ankom torsdag og allerede fredag vælter vores søn på løbecykel og slår hul i hovedet. Det betyder at han hverken må bade eller være fysisk aktiv i den kommende uge.

Vores ferie er mere eller mindre ødelagt, da vi som familie jo er nødt til at splitte os op - en voksen hos vores søn og en voksen hos vores datter.

Er der nogen, der har erfaring med om man kan få refunderet noget ved sin rejseforsikring?

Det bedste er jo, at ringe og høre jeres forsikring ad. 

God bedring med den lille gut :) 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Småbørnsmor

Vi fik penge tilbage for 4 dages ferie fordi ungerne havde feber tilsammen i 4 dage da vi var på charter. Vi har rejseforsikring hos Lærestandens Brand.. ����

Anmeld Citér

6. februar 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Det tror jeg helt bestemt i kan. vi fik tilbage for de dage hvor vi havde været syge i Kina på ferie... Hvilket var næsten hele ferien.

god bedring - og få købt en cykelhjelm hvis I ikke har. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anonym trådstarter

Småbørnsmor skriver:

Vi fik penge tilbage for 4 dages ferie fordi ungerne havde feber tilsammen i 4 dage da vi var på charter. Vi har rejseforsikring hos Lærestandens Brand.. ����

Vi har også lærerstanden. Hvordan dokumenterede I, at de havde feber?

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det tror jeg helt bestemt i kan. vi fik tilbage for de dage hvor vi havde været syge i Kina på ferie... Hvilket var næsten hele ferien.

god bedring - og få købt en cykelhjelm hvis I ikke har. 

Vi har cykelhjelme, men har selvfølgelig glemt dem derhjemme - det skulle bare ikke have været sket

men vi snakkede faktisk om, at hvis det var sket i institutionen, ville han heller ikke have haft hjelm på

men Gud hvor har jeg bare dårlig samvittighed

Anmeld Citér

6. februar 2016

Mama11

Kommer også helt an på hvad forsikringsselskab i har .. Ring og snak med dem  For da vi var på ferie i udlandet og stod med en død syg datter stort set hele ferien og yderligere en uge, ville de kun dække halvdelen af hendes ferie og så halvdelen af enten mig eller hendes fars rejse, da de mente hun kun havde brug for en voksen men den var ødelagt for os alle  

Anmeld Citér

6. februar 2016

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Umiddelbart tror jeg ikke den dækker, da rejsen er i Danmark, mener de fleste kun dækker rejser i udlandet.

Anmeld Citér

6. februar 2016

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke den dækker, da rejsen er i Danmark, mener de fleste kun dækker rejser i udlandet.

Det ved jeg faktisk ikke, men vi må jo ringe til dem på mandag

Anmeld Citér

19. juli 2018

MortenO

Der er hjælp og info at hente her Link slettet af moderator. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.