Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For første gang ever er jeg faktisk i tvivl om hvor vidt jeg kan se en meget svag steg på min test. Jeg aner ikke hvor langt henne jeg er. Jeg smed mini pillerne d. 7 januar, fik menses d.14. Jeg mistænker dog at have fået ægløsning ret tidlig. Ifølge min cyklus app som jeg har sat til 28 dage (det er vel cirka gennemsnitlig når nu jeg ikke ved det) er jeg 3+1. Jeg har taget en test der skulle Være mere følsom, den siger man kan teste 4 dage Før Vær ærlighed piger!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan se en svag streg
Kan godt se en meget svag streg! Test igen i morgen eller i overmorgen! Held og lykke
Kan se en meget svag streg
Jeg ser en svag streg, jeg skulle være 3+1 og se min? Kan du se noget?
MajaMarie skriver: Jeg ser en svag streg, jeg skulle være 3+1 og se min? Kan du se noget?
Kan godt se den.
Tillykke
Liv_86 skriver: Kan godt se den. Tillykke
har ikke sagt det til kæresten endnu, må hellere tage en test mere ? Syntes i/du ikk? Den er meget utydelig på testen her 4 timer efter ?
MajaMarie skriver: har ikke sagt det til kæresten endnu, må hellere tage en test mere ? Syntes i/du ikk? Den er meget utydelig på testen her 4 timer efter ?
Jeg kan godt se den og plejer ellers altid at være den første til at sige der ikke er en streg hvis de er utydelige.
Men kan godt se den her.
Jeg kunne nok ikke vente med at sige det, men ellers ville det jo være en god Valentins gave
Liv_86 skriver: Jeg kan godt se den og plejer ellers altid at være den første til at sige der ikke er en streg hvis de er utydelige. Men kan godt se den her. Jeg kunne nok ikke vente med at sige det, men ellers ville det jo være en god Valentins gave
Tak søde jeg er stadig lidt eftertænksom omkring det
Jeg kan se noget ved jer begge ! Krydser fingre for os alle!
Jeg har sagt det til min kæreste han havde det dog lidt på fornemmelsen allerede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128