mødregruppe/veninder i kbh og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2016

j.Kastrup

Kunne godt selv bruge et netværk for mødre der er alene med deres barn/børn og tænkte der måske var andre der også var interesseret i at mødes og udveksle erfaringer, legegruppe for børnene osv.

Tænker at børnene skulle være nogenlunde samme alder fra slutningen af 2015 eller starten af 2016 og os mødre fra ca. 30-40 år.

Hvis det skulle ha interesse så skriv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Mom2beIhope

Jeg synes at det kunne være hyggeligt, men har slet ikke født endnu og har først termin ultimo april

Anmeld Citér

5. februar 2016

j.Kastrup

super 

Jeg har selv termin i slutningen af måneden.

Du kan skrive en privat mail så kan vi finde ud af noget.

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mom2Two

j.Kastrup skriver:

Kunne godt selv bruge et netværk for mødre der er alene med deres barn/børn og tænkte der måske var andre der også var interesseret i at mødes og udveksle erfaringer, legegruppe for børnene osv.

Tænker at børnene skulle være nogenlunde samme alder fra slutningen af 2015 eller starten af 2016 og os mødre fra ca. 30-40 år.

Hvis det skulle ha interesse så skriv 

Jeg er 29... Har børn fra 2012, 2014 og får en igen i 2016 syntes det lyder super hyggeligt! 

Anmeld Citér

5. februar 2016

j.Kastrup

Mom2Two skriver:

Jeg er 29... Har børn fra 2012, 2014 og får en igen i 2016 syntes det lyder super hyggeligt! 

Hvis du skriver en privat besked så forsøger jeg at samle de interesserede inden alt for længe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.