Undgå halsbrand :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. februar 2016

Mullesmith

Hvis du lider meget af halsbrand så vil jeg lige dele et rigtig godt råd, SPIS ÆBLER! Mange æbler og helst rød Ingrid Marie æbler  netto har dem på tilbud lige nu i poser til 10kr. Jeg spiser nok 10 om dagen er afhængig af dem, ikke kun fordi de tager halsbrand men også bare smag og konsistens og så hjælper de oven i købet også på fordøjelsen, har ikke haft hård mave siden jeg fik en kæmpe trang til de æbler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Rockertand

Mullesmith skriver:

Hvis du lider meget af halsbrand så vil jeg lige dele et rigtig godt råd, SPIS ÆBLER! Mange æbler og helst rød Ingrid Marie æbler  netto har dem på tilbud lige nu i poser til 10kr. Jeg spiser nok 10 om dagen er afhængig af dem, ikke kun fordi de tager halsbrand men også bare smag og konsistens og så hjælper de oven i købet også på fordøjelsen, har ikke haft hård mave siden jeg fik en kæmpe trang til de æbler 

Man kunne jo også bare spise en enkelt Novaluzid 

Måske det er lige så meget, om man har craving for æbler....

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullesmith

Rockertand skriver:

Man kunne jo også bare spise en enkelt Novaluzid 

Måske det er lige så meget, om man har craving for æbler....

Hjælper det også på fordøjelsen? Og er de sunde og mætter? Er der vitaminer i? Naaaaej det tror ik  hehe 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Flødebollen

Mullesmith skriver:

Ved ikke om 10 om dagen ligefrem er sundt

der er meget frugtsukker i jo

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullesmith

Flødebollen skriver:

Ved ikke om 10 om dagen ligefrem er sundt

der er meget frugtsukker i jo

Nah det er ik slemt, æbler er meget kcal fattige så det går nok!  Sku da værrer hvis man var afhængig af mars bar eller kakaomælk 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullesmith

De er nogle små æbler de Ingrid Marie så på 10 om dagen når man ikke at få mere end 500kcal ihvertfald og så spare man kcal fra noget andet man ellers ville have spist 

Kalorierne er opgivet for 100 gram æble
52 kalorier
10,7 g kulhydrater
0,3 g proteiner
0,3 g fedt
2,2 g kostfibre

Anmeld Citér

5. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mullesmith skriver:

De er nogle små æbler de Ingrid Marie så på 10 om dagen når man ikke at få mere end 500kcal ihvertfald og så spare man kcal fra noget andet man ellers ville have spist 

Kalorierne er opgivet for 100 gram æble
52 kalorier
10,7 g kulhydrater
0,3 g proteiner
0,3 g fedt
2,2 g kostfibre

Det lyder også rimeligt i forhold til kcal  

Men jeg kan ikke lade være at tænke at et æble generelt består af omkring 80% kulhydrater. Det er meget at få hver dag  

Men jeg vidste slet ikke at de kunne hjælpe mod halsbrand, det var ny viden  

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullesmith

AnjaHM skriver:

Det lyder også rimeligt i forhold til kcal  

Men jeg kan ikke lade være at tænke at et æble generelt består af omkring 80% kulhydrater. Det er meget at få hver dag  

Men jeg vidste slet ikke at de kunne hjælpe mod halsbrand, det var ny viden  

Ja men set i det store hele gavner de mere end skader, undgår halsbrand og hård mave og jeg får samtidig mindre kcal på en hel dag og nogle gode vitaminer  har heller ik taget på i 6 uger nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.