Så kom de ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
12 svar
21 synes godt om
5. februar 2016

grinny

Og av for den da! Højre æggestok en follikel nemt og smertefrit - venstre æggestok, ja den tvister sig så om livmoderen så efter en masse stik tager de en tang og får endelig kringlet den ud og ligger nu som den skal, 2 store follikler og en lille bitte en. Hun tager alle 3 ud bare for at have en ekstra chance. 

Æg i de 3 store og ikke i den lille bitte  Men   hey mig som gik og frygtede nu hvor skanningen kun viste 3 og så er der bare æg i  dem alle 

Det sidste vi fik med på vejen var, at sædprøven ser rigtig fin ud - så nu skal der bare være gode nyheder på søndag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

BigHope13

Krydser virkelig fingre for jer

Anmeld Citér

5. februar 2016

grinny

BigHope13 skriver:

Krydser virkelig fingre for jer

Tusind tak 

Anmeld Citér

5. februar 2016

FrkC

Sender alle de allermest positive tanker jeg kan mønstre af sted i jeres retning 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Dejlig update Har tænkt på dig idag, og krydser fingre for en god besked og gode æg til "æggebakken" på søndag 

Anmeld Citér

5. februar 2016

grinny

FrkC skriver:

Sender alle de allermest positive tanker jeg kan mønstre af sted i jeres retning 

Tak tak, tusind tak 

Anmeld Citér

5. februar 2016

grinny

Inger skriver:

Dejlig update Har tænkt på dig idag, og krydser fingre for en god besked og gode æg til "æggebakken" på søndag 

Er helt sikker på at dine tanker har hjulpet 

3 æg er bare helt overraskende, men dejligt  åh hvor jeg håber de bliver befrugtet og deler sig 

Anmeld Citér

5. februar 2016

tarkoflen

Hvor skønt! Jeg havde 4 æg, 2 delte sig og blev lagt tilbage og et blev til Thea  jeg krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Carina:-)

Det var en god høst krydser for det hele går som det skal 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Yoggibear

Fedt. Held og lykke på søndag. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.