Barsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2016

Familie

Hej! håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig med at forstå min kommende barsel 

Jeg er på nuværende tidspunkt på barsel og slutter af med at holde ferie og det slutter d. 14. august. 

Jeg er blevet gravid igen og har regnet mig frem til at jeg får termin omkring d. 10/10-15 og vil derfor ikke kunne nå at vende tilbage i job da jeg har ret til barsel 8 uger før termin.

Er der nogen som ved hvilken betydning det får for min indtægt når jeg ikke når ud på mit arbejde igen før jeg skal på barsel igen? 

Ved nemlig ikke om det bare kommer til at foregå som den barsel jeg er igang med nu eller om der er nogle ting jeg ikke længere får, så som de 26 ugers fuld løn fra jeg har født.

Håber der er nogle med lidt erfaring som jeg kan trække på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Kildebakken

Stort tillykke!

Har du ringet og spurgt din fagforening? Umiddelbart ville jeg tro at vilkårene er ens begge gange, da din kontrakt/overenskomst nok ikke har ændret sig i løbet af din første barsel. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

(august)

Hej 

Er ret sikker på du bare går fra ferie også direkte på barsel med løn. 

Ring til fagforeningen de kan svare på det. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Familie

Tak for jeres svar :-) Min overenskomst har ikke ændret sig så det ville da være dejligt hvis barslen bare startede forfra så kommer der lidt mere på kontoen fra sommeren af :-D 

Venter lige med at ringe til min fagforening til efter nf scanningen for ved ikke hvor langt jeg er henne :-P lægens udregning siger jeg er i uge 4 men hun syntes min livmoder virker til at være i uge 6 eller 7 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.