Gravid eller ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2016

Finepigen

Hej jeg vil lige høre efter om der nogen som har prøvet alle teste er negativ men det viste sig du var gravid. Har taget masser teste men alt negativ. Men har en følelse som siger der er noget. Jeg været gravid før og har et barn på snart 3 år. Men har aldrig prøvet noget lignene. Er træt jeg tisser konstant og nogen gange føles det som der kommer små puf. Håber nogen kan hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

mija

Nej, det har jeg aldrig oplevet..

Hvor langt skulle du være henne hvis det var?

Anmeld Citér

5. februar 2016

Becks

Finepigen skriver:

Hej jeg vil lige høre efter om der nogen som har prøvet alle teste er negativ men det viste sig du var gravid. Har taget masser teste men alt negativ. Men har en følelse som siger der er noget. Jeg været gravid før og har et barn på snart 3 år. Men har aldrig prøvet noget lignene. Er træt jeg tisser konstant og nogen gange føles det som der kommer små puf. Håber nogen kan hjælpe mig

Nej, det har jeg aldrig prøvet :)

Hvis du mærker små puf, tænker jeg det er fantomspark eller dine tarme du kan mærke :)

Anmeld Citér

5. februar 2016

Liv_86

Små puf kan godt komme fra tarmene og det kan godt føles lidt som en baby der bokser rundt. 

Hvis du er gået mere end en uge over tænker jeg at du burde kunne teste positiv, hvis du var gravid

Anmeld Citér

5. februar 2016

Soonmom

Det er jo usandsynligt hvis du er i starten af en graviditet, at du kan mærke puff, så jeg vil sige at hvis du har testet negativ er du ikke gravid, hvor langt tid har du ikke haft din mens?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.