Ægopsætning i naturlig cyklus- erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. februar 2016

ches88

Hej alle 

Min kæreste og jeg er lige nu igang med vores første ICSI-forsøg. Min kæreste har meget nedsat sædkvalitet, og jeg fejler ikke noget.

Vi har lige nu 6 plastocyster på frost. De vil i min næste naturlige cyklus sætte et æg op. 

- Er der nogen, der har prøvet det?

- Hvordan foregik det ved jer?  

- Og er resultaterne lige så gode?

På forhånd tak for svar  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

ches88

6. februar 2016

modesty

ches88 skriver:

Hej alle 

Min kæreste og jeg er lige nu igang med vores første ICSI-forsøg. Min kæreste har meget nedsat sædkvalitet, og jeg fejler ikke noget.

Vi har lige nu 6 plastocyster på frost. De vil i min næste naturlige cyklus sætte et æg op. 

- Er der nogen, der har prøvet det?

- Hvordan foregik det ved jer?  

- Og er resultaterne lige så gode?

På forhånd tak for svar  

De sætter typisk 2 æg op når det er fryseforsøg da chancerne for gevinst er lavere ved fryseæg, men bliver næsten lige så stor ved 2 opsætninger.

Det er jo en meget mere simpel procedure end ved hormonbehandling, og det er rart at slippe for alt bøvlet. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

ches88

modesty skriver:

De sætter typisk 2 æg op når det er fryseforsøg da chancerne for gevinst er lavere ved fryseæg, men bliver næsten lige så stor ved 2 opsætninger.

Det er jo en meget mere simpel procedure end ved hormonbehandling, og det er rart at slippe for alt bøvlet. 

Tak for svar De vil vist kun sætte et op ved os, fordi det er blastocyster, men vil da lige forhøre mig om muligheden for at få to op. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Musen91

Nu kan jeg kun tale for hvor jeg går. Men der sætter de 1 fryseblastocyst op af gangen simpelthen fordi chancen for tvillinger er større og de helst vil undgå tvillinger graviditeter. Så tror det er meget forskelligt fra sted til sted  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.